Gå til innhold

Noen som vil kjøpe pent brukt ReimaTec str. 80?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en rød og en brun/rosa vinterdress, og en mørkeblå/rosa høst- og vårdress. Alle pent brukt en sesong, fjorårets modell. Tenkte Kr 500 pr dress.

Hvis det er en som ønsker alle, skal du få med et par mørkeblå og et par rosa ReimaTec "skosokker", en mørkeblå Reimatec lue, en rosa og en brun Reima-lue, et par rosa ReimaTec votter, et par røde Troll "skosokker" og et par røde Troll votter. Alt da for kr. 1500.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne på kjøp og salg sident er der mange som ser etter slike tilbud.. slike innlegg kan rask bli slettet her inne.

Skrevet

Jeg kunne kanskje vært inntresert i den rosa og brune. Er det den med varmeputer i rumpa?

Skrevet

Ups! Visste ikke at det var kjøp og salg sider her jeg!

Skrevet

Hmmm, skal prøve den jeg har igjen. kan tenkes den holder hele vinteren siden hun fortsatt er så liten. I`ll be back on this. ;o))

Skrevet

Hei..

Er disse dressene store i str?

Jeg tror jeg kunne vært interessert i en av de iallefall..

Kanskje egentlig den rosa med brunt.. men så at Cat.68 valgte først...

Så hvis hun ikke tar den, så gjør kanskje jeg det :)

Skrevet

Da er det bare å slå til albah! :-) Første som vil ha alt sammen, får det! :-)

Skrevet

Det er i orden Cat! :-) Men - regner med du har forståelse for at jeg helst selger alle samlet... :-)

Skrevet

Ja, de er store i str. Snuppa vår ble 1 år i slutten av september i fjor, og brukte disse dressene gjennom sesongen. Og hun er "normal" str.

Skrevet

Hiver meg på her; for jeg har også en i str. 86, rosa, hvis noen har bruk for.. Vil helst slippe å sende, men hvis noen i Stavanger området vil kjøpe den, så er det bare å sende en PM. (Veldig rosa, men også veldig pent brukt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...