silhah og emilie Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 de fleste har sikkert fått med seg at jeg har hatt en sa MEN jeg har ikke blødd ut i dag har det kommet litt friskt blod og bittesmå "biter" men ikke mye har hatt litt mensvondt var på sykehuset på ul på fredag, om jeg testet positivt denen fredagen må jeg komme tilbake.. vil det si jeg må ha utskrapning da? da kommer jeg seriøst til å dø..lege/sykehus/nål/sprøyteskrekk de lux
silhah og emilie Skrevet 27. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2007 dytter litt jeg..blør ikke skikkelig nå eller
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 det kommer som regel ut av seg selv, men er vanlig å måtte på Ul en uke senere, for å se at alt er gått tilbake, og at de tar blodprøve for å se hcg-nivået (?) i blodet går ned. en utskrapning er jo i narkose da..
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Kan egentlig ikke svare deg på spm ditt.. for har litt for lite peiling på det. Men så synd at du mista spira di.. =( *klem*
Sebra Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Når jeg hadde sa så bløde jeg ikke så mye. Tokk ul 1 uke etter sa. Det var da tomt inni magen.
Sebra Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Glømte å si at man kan teste posetivt over flere uker. Ta heller en blod prøve etter en stund.
silhah og emilie Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 men de sa ingenting om at jeg skulle komme tilbake? å å ta bodprøve hjelper meg veldig lite..har jo sprøyteskrekk:( huff var en stor utfordring bare det å ta en gu..
Babyfacepsycho Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Du kan jo velge selv da om du vil ta en skrapning eller om du vil prøve og få tabletter først. Var igjennom det samme før jeg fikk tulla. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå