emporium Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som bruker det her inne? Hva er i tilfelle deres erfaring med det? Må jo utforske alle muligheter =O)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har pearly:) Alene så fungerer den ikke så bra på meg. Den setter alltid EL 1-3 dager for tidlig, og jeg har nesten bare røde dager. Grunnen til dette er nok at jeg har en kort lutealfase, 10-11 dager. Men har man 12 dager eller mer tror jeg den funker fint. Sammen med fertilityfriend funker den kjempebra da. Jeg temper med den og skriver inn målingene på fertilityfriend. FF setter EL på riktig sted. Men det var jo et dyrt kjøp, når jeg allikevel kunne kjøpt et vanlig termometer og skrevet inn på FF. Så hvis du har tenkt å kjøpe pearly burde du ha lutealfase på 12 dager eller mer. Men jeg ville nok heller anbefalt å kjøpe et vanlig termometer med 2 desimaler, og bruke fertilityfriend, mye billigere:) Men hvis du vil ha mer info f.eks om når du skal ha sex for å få hvilket kjønn, så burde du kjøpe en babycomp. Dette er jo bare min mening da;) Masse lykke til!
emporium Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 takk for info har såvidt begynt med temping og FF, men er lettere bevisstløs om morningen, så jeg glemmer hva jeg målte innen jeg kommer meg på jobb og får tilgang til data, hehe begynner å bli møkklei ventinga, nå satt på første forsøk med førstemann nå synes jeg vi har holdt på en evighet... i tillegg til sinnsykt lange sykluser. blir lei av å vente, og i allefall ikke mindre utålmodig for hver pp. nok klaging, hehe masse lykke til til deg også =O)
Bomsedeisi Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg har babycomp og den har vært helt super. Finner EL lett som bare det. Brukte den med nr. 1 og ble gravid i 1 pp. brukte den nå med nr.2 (som er i magen) og ble gravid i 2 pp. (1 pp. ble bare tull siden sambo var syk under EL). Babycomp kan jeg anbefale på det sterkeste, den er super både til planlegging av graviditet og som prevensjon. Jeg får få røde dager og den er meget nøyaktig på EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå