Gå til innhold

ole brum vegg dekor?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Surfet litt på nettet en dag da jeg kom over ei pakke med forskjellige ole brum figurer som kunne klebes direkte på tapeten og flyttes på uten å ødelegge hverken tapet eller figurer. Dette var ei pakke med div str til enten 600,- eller 900,- (husker ikke). Det var muligheter for å bestille og hente den ut et sted i Oslo eller få sendt den hjem. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal søke på for å komme tilbake til den siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...vet ikke om det er samme side men prøv www.tantdagmar.no da bestillte jeg var 45 klistremerker i ei pakke for 199 kr

håper det hjalp ;)

Skrevet

ekke sikker på siden, jeg har sett de selger det på finn i blant. men husk at de ikke kan festes på noe annent enn helt rette flater da, så hvis du har glassfiberstrie eller noe i den duren så får du ikke festet de.

det skjedde med oss, vi kjøpte de på maxbo tror jeg det var. eneste stedet de ville feste seg var på klesskapet på rommet desverre =(

hvis du tenker på de som festes med dobbeltsidi teip og er av skumgummi, så ødelegger de tapeten. de har vi også prøvd...

Skrevet

Ei venninne av meg har dette til ungen sin. Ikke spesielt fint, men rotete, og de er litt store.... Ellers så synes jeg Ole Brum er litt oppbrukt og disse ble seende simple ut.

Vet at det ikke var dette du spurte om, men 600,- gjør at det ikke er verdt det. Tro meg!!!!

Skrevet

Vis du ikke liker det er det jo helt greit men spar oss men sånne dumme inlegg her.

Klarer ikke sånn noe folk som deg for tida som er så negativ og ikke tørr og vise naven...

Skrevet

Eg har kjøpt ole brum merker på toys®us, trur det kosta 150 for ein pakke, og det var det nok merker til to rom. Dei henger fint på tapeten, men vist du tar dei av og flyttar rundt på dei ,heng dei dårligare. Tapeten blir iallefall ikkje ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...