sara_salamander Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i en festlig eller fin regnkåpe til meg selv? gjerne online! er så lei av bergans jakka mi, vil være litt mer kledd i regnværet!
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Kjøpte meg regnkåpe i går. Ilse Jacobsen, brun men finnes i utallige andre farger. kjempe tøff. følger med sydvest men tror ikke den blir benyttet. betalte 1499 for den. Utrolig god kvalitet. har også støvler fra samme merket Kan bestilles på http://www.ijcs.no/
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil også ha! Vil ha noe som likner på Katvig sine klær ;o) Litt 60-70-tallsstil, gjerne med store mønster på! Så ei som hadde en grønn og hvit en gang. Likte og engle-Märtha sin!
sara_salamander Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 akkurat som katvig sin! den med rosa på! jeg såg den på ei voksen dame, angrer at jeg ikke spurte henne!! men tror kanskje det var til stor jente, altså 14 år eller noe sånt. men jeg finner den ingen plass! bare til små barn..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Det var det jeg mistenkte... Den jenta jeg så hadde en liten og tynn kropp, så hun hadde garantert funnet en barnestr... æsj... det må da finnes noe for voksne damer også?
sara_salamander Skrevet 26. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2007 tror kanskje de største barne størrelsene kan passe en voksen i str s, og kanskje m.. de viste noen kule regnkåper på god morgen norge på lørdag, men de sa ikke hvor de var fra!
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 jeg trenger en som det gjerne er plass til litt mage i, siden bergen er så berømt for regnet. Men hadde håpet å finne til under 800kr.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 H&M har regnkåper med stort mønster i Stavanger i allefall, på Kvadrat! Eller Sandnes blir det vel da:) Kvalitet og pris aner jeg ikke, men det hang i allefall regnkåper der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå