Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Så nå må alle dere som har kjøpt Friends kaste dem. Og jeg la merke til følgene. Begge de parene som vant hadde gode pusteegenskaper, men holdt dårlig på varmen, de som holdt godt på varmen hadde ingen pusteegenskaper. ER egentlig dette merkelig?
børdi Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hehe nei er ikke egentlig merkelig...;-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Kjøper nye hvis de viser seg å ikke være vanntette, ja, men det gjenstår ennå å se. Merkelig at de etter å ha vært testvinnere flere år på rad greier å produsere et par støvler som ikke holder vannet ute.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Enig. Og jeg var sarkastisk. Jeg synes folk er alt for opphengte i F&B sine tester, og jeg synes testene ofte er fryktelig rare.
børdi Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 nok en gang enig med deg doppler... Man kan jo bare prøve å puste under vann selv...;-)*knise*
Cat.68 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg trur man kommer langt med egen erfaring og å høre på forgjengere.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2007 Nei, du må kjøpe blekka veit du.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Merkelige tester, ja, og merkelige merker de tester også. En av vinterdress testvinnerne koster over 2000kr... har aldri hørt om merket før, du får iallefall ikke tak i den dressen på denne kanten av landet. Derimot får du Troll, Cubus, Stormberg og Colour Kids de fleste plasser.
*dum&deiLig*™ Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Gidder ikke, synes det er altfor dyrt i forhold til innhold. Var Friends testens taper? Godt jeg har Trolldressen å kompensere med da;-p
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2007 Vinnere var ecco og viking.
lilja70 Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Må innrømme at jeg liker ecco og viking, men til skikkelig vestlandsvær trengs et par cherroxer uansett. Synd det er dyrt med vintersko, for det er faktisk ikke mulig å komme seg igjennom en vinter uten mygla tær i bare goretex eller bare cherrox. Man må veksle litt. -Hva koster det for en hel familie i syden fra november og ut mars, tro??? Helst et sted der det ikke finnes skoler, internett eller mygg, btw.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2007 Det er en svensk test. Fant den på nett for to uker siden eller no.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2007 Dyrt å komme seg til sånne plasser men billig å bo. Karibien er full av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå