Gå til innhold

Og foreldre og barn tester vintersko.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå må alle dere som har kjøpt Friends kaste dem. Og jeg la merke til følgene. Begge de parene som vant hadde gode pusteegenskaper, men holdt dårlig på varmen, de som holdt godt på varmen hadde ingen pusteegenskaper. ER egentlig dette merkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper nye hvis de viser seg å ikke være vanntette, ja, men det gjenstår ennå å se. Merkelig at de etter å ha vært testvinnere flere år på rad greier å produsere et par støvler som ikke holder vannet ute.

Skrevet

Enig. Og jeg var sarkastisk. Jeg synes folk er alt for opphengte i F&B sine tester, og jeg synes testene ofte er fryktelig rare.

Skrevet

nok en gang enig med deg doppler...

Man kan jo bare prøve å puste under vann selv...;-)*knise*

Skrevet

Jeg trur man kommer langt med egen erfaring og å høre på forgjengere.

Skrevet

Nei, du må kjøpe blekka veit du.

Skrevet

Merkelige tester, ja, og merkelige merker de tester også. En av vinterdress testvinnerne koster over 2000kr... har aldri hørt om merket før, du får iallefall ikke tak i den dressen på denne kanten av landet. Derimot får du Troll, Cubus, Stormberg og Colour Kids de fleste plasser.

Skrevet

Gidder ikke, synes det er altfor dyrt i forhold til innhold. Var Friends testens taper? Godt jeg har Trolldressen å kompensere med da;-p

Skrevet

Vinnere var ecco og viking.

Skrevet

Må innrømme at jeg liker ecco og viking, men til skikkelig vestlandsvær trengs et par cherroxer uansett. Synd det er dyrt med vintersko, for det er faktisk ikke mulig å komme seg igjennom en vinter uten mygla tær i bare goretex eller bare cherrox. Man må veksle litt.

-Hva koster det for en hel familie i syden fra november og ut mars, tro???

Helst et sted der det ikke finnes skoler, internett eller mygg, btw.

Skrevet

Det er en svensk test. Fant den på nett for to uker siden eller no.

Skrevet

Dyrt å komme seg til sånne plasser men billig å bo. Karibien er full av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...