Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hadde ks for 15 dager siden og har fått en skikkelig hengemage over arret. Vet det er kort tid siden, men vil den gå mer tilbake av seg selv? Hjelper det med trening (er jo enda en god stund til jeg kan begynne med det).
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 kanskje, kanskje ikke. Slapp av du. Er bare gått 15 dager, kos deg med babyen i stedet for å lure på dette.
beibiboom Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Uff, min mage henger også litt over arret på en måte, og det er snart 3 måneder siden ks:(ikke sånn veeldig hengete, emn likevel ikke som før. akkurat som det blir en kant ved arret som gjør at det henger over. men som den over her sa, ikke tenk på det nå- kos deg med bebisen:-) (ja, det er lett å si...men prøv!)
minika Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hei:) Nesten 7 mnd siden jeg tok keisersnitt og "hengekanten" blir bare mindre og mindre.. er nesten helt borte nå
~Milly~ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 4 uker siden ks her, og fortsatt henger magen myye, selv om alle ekstra kg er borte. Satser på at den blir mindre og mindre etterhvert her også! =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 hjelp for et latterlig svar...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Latterlig svar til latterlige spørsmål...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Hva var latterlig med spørsmålet? Her spør man etter erfaring ift hengemage etter ks, og får til svar at man ikke skal bekymre seg for det og heller kose seg med babyen. Koser meg max med babyen jeg, hva i all verden har det med saken å gjøre? God dag mann, økseskaft...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Synes ikke det var latterlig spørsmål. Har lurt på det samme, jeg, Hadde keisersnitt for fire måneder siden. Magen henger litt mindre, men er langt ifra borte:) Har fortsatt sånn strek over magen fra graviditeten, lurer på når den har tenkt å forsvinne.... Er ikke fornøyd med magen min for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå