♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hadde det igår ganske lenge.. Lurer også på hva det kan være
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Det har jeg hatt et par mnd. nå også! Lurer på om det ikke er betennelse eller belastningsskade etter håndballen. Har du drevet med noe idrett? Fått en vridning eller noe??
Johanne B Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 ikke som jeg kan komme på nå, men det kan jo hende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå