Gå til innhold

"gjenopplevelse" av fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle trodd det var min forrige fødsel som blei filmet på jordmødrene i kveld, vanskelig skulderforløsning. var ikke så gøy å "gjenoppleve" det igjen nei. kom noen tårer. gutten min var 4970gr. kom seg heldigvis etter litt starthjelp men de sprang ut med han på samme måte som på tv. uff var tøft ja... vi fikk utrolig god oppfølging i etterkant! begynner å grue meg til babyen i magen skal ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, føler med deg..

Har selv hatt en tøff fødselsopplevelse som endte med baby på intensiven, så jeg kjente igjen skrekkfølelsen selv.

Regner jo med at de tar hensyn til dette ved din neste fødsel, men skrekkopplevelsen sitter jo der ennå...

Skrevet

Fikk "gjenopplevd" siste fødselen min der jeg også...ut på bordet med henne også,fikk oksygen og litt stimulanse så kom hun seg heldigvis:)

Satt i skuldrene hun også,og jeg mista riene...tårene rant i strie strømmer hos meg under dette programmet ja. Hun var veldig stor da,5450gr...vanskelig å få henne ut uten pressrier ja,men hun kom da til slutt,hehe;)

Men jeg hører egentlig ikke til her på bim lenger da,og det kommer jeg nok ikke til å gjøre mer heller, følge sambo...han ble "skræmt"...

LItt startvansker på snuppa,med høy hb og åpen ductus,var på sykehuset i 3uker,men da var alt helt bra:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...