Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 og etter å ha sett jordmødrene på tv er hun LIVREDD for å føde.. mer enn man normalt er.. jeg syns så synd på henne.. er så sinnsykt gladfor at denne serien ikke gikk da jeg var gravid.. huff..
lenej :o) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 synes serien er koselig! den har hjulpet meg med å se litt bedre på fødseln jeg gikk gjennom enn jeg gjorde selv.
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Førstegangsfødende burde absolutt ikke sett denne serien syntes nå jeg da. Stakkars venninnen din.
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ja, jeg sa akkurat det samme til samboer - glad det programmet ikke gikk før etter jeg hadde født...hadde nok fødselsangst fra før:o(
*Mi tesorito* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Samme her!! Blir bare babysyk av den serien nå, men hadde nok vært anderledes om jeg faktisk var gravid og snart skulle føde...!
mamma >to gull Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Stakkars henne..:-( Jeg hadde nok ikke sett denne serien om jeg var gravid selv gitt..Om jeg hadde klart å la være da... Glad det er ett par år til jeg skal føde neste gang ja...:-) Selv om jeg egentlig gleder meg for det er såååå sinnsykt fantastisk og ubeskrivelig....:-))))))))
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 ja jeg elsker den serien..men det haddf jeg ikke gjort om jeg ikke hadde vert gjennom det selv..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 ja jeg sier det til henne,at jeg syns det er så nydelig å se.. hun skjønner ikke at jeg kan si sånt.. hehe..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Hun trenger å prate med noen som har motsatt erfaring. Det må finnes en trygg, rolig person som har gode fødselopplevelser og fortelle henne. Se de andre episodene, det er flere fine fødsler på de forrige programmene. Jeg har født to ganger, og vil gjøre det igjen, og det finnes mange av oss. Se om hun kan få tak i en med slik erfaring. Gode tanker
Gjest Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 I all verden ble skikkelig beroliget av å se på fødsler når jeg var gravid jeg, trodde det skulle være myyyyyye værre!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 ja jeg skal være med henne imorgen så jeg får printe inn noen gode tanker til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå