Gå til innhold

En til eller ikke - blir helt sprø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på to år, og klarer ikke bestemme meg for om jeg ønsker en til eller ikke. Av og til har jeg kjempelyst til å hive meg rundt og bli gravid igjen, mens andre ganger blir jeg stressa bare av tanken. Har ganske stressende jobber både mannen min og jeg, uten av vi tjener så mye at vi har den økonomiske friheten jeg skulle ønske meg. Synes datteren min burde ha søsken, men skulle gjerne hatt et større sted å bo (som er alt for dyrt her vi bor) og liker ikke tanken på å få det trangere økonomisk. Synes og hverdagen er ganske stressende som den er. Er det sånn at "alt ordner seg i marsen" eller er det stressende og ikke minst dyrt å ha to barn. Jeg provoserer sikkert når jeg tenker økonomi i forhold til barn, men vil jo gjerne gi barna mine en god oppvekst med økonomisk frihet. Faen så vanskelig det er! Gi meg gjerne en verbal knyttneve i trynet, men vil gjerne ha andres erfaring/synspunkter. Kan jo nevne at jeg elsker datteren min over alt, og tror jeg klarer å være en god mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den andre kommer når du er klar:) for det høres jo ut som om du vil ha en til....hos oss tok det 6 år mellom nr 2 og 3:)...og 3 år mellom nr 1 og 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...