Chrilialni Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Her er jeg igjen. Jeg skrev inn her en dag før om at jeg hadde brukt hormonspiral frem til slutten av august og begynte med p-piller etter d(so jeg ikke klarte å ta som jeg skulle, og derfor avsluttet). Føler meg nå oppblåst i magen, har en merkelig følelse i brystene. Og har ikke fått noen blødning etter at jeg sluttet med p-piller( ca 3 uker siden). Tok test i går, men den var negativ. Begynner å bli redd for at det er noe annet galt med magen min. Har bestilt time hos gynekolog. Noen som har opplevd lignende? hvem vet
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 høres jo litt ut som når jeg fikk vie at jeg skulle ha småtten. 3 tester hjemme a nei, en på hs sa nei, men fikk det tilslutt bekreftet (var da 5,5mnd på vei) Få de til å ta blodprøve, kan jo være baby på vei. Du får ha lykke til. Får si hvordan det går da!!
Chrilialni Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Ja. Bør kanskje prøve å ta ny graviditetstest på mårran. Jeg tok om kvelden. Har vel kanskje noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå