Gå til innhold

Når kunne andre se det på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var du på vei da..? Er 13, 5 uker, ingen som kan se noe enda:) Venter nr 2, fikk sent mage med nr 1.. Husker jeg hadde knapt noe mage på ultralyd i uke 19..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har mage nå...nr 2 på vei ... 15+3 ... :D

Skrevet

Jeg fikk mitt aller første spørsmål av en fremmed om når jeg ventet da jeg var 15uker...

Skrevet

jeg er akkurat begynt i uke 28, noen få som kjenner meg skikkelig godt kan se det,men ikke andre. er mitt første barn=)

Skrevet

Uke 8!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er 13+3 og det har vært synlig i 2 uker allerede! Hadde virkelig ikke regnet med at jeg måtte kjøpe mammabukser i uke 11... :o)

Skrevet

to uker siden, men har ganske mye "valpefett" fra nr 1 enda

Skrevet

Jeg fikk spørsmål i uke 5 om jeg skulle ha tvillinger!!!..........

Jeg fikk mage syyyykt fort!!!

Skrevet

jeg fikk spm fra en fremmed dame når jeg ventet, var vel bare i uke 12/13 da hehe

Skrevet

Er nå i uke 17 og ingen kan se det enda. Jeg kjenner det godt selv og har måttet bytte ut noen av buksene mine. Jeg gikk ned 20 kg rett før jeg ble gravid så det er vel ingen som tør å spørre heller. Sjefen min har bare kikket voldsomt på magen min ved et par anledninger, men for alt hun vet kan jeg bare ha lagt på meg igjen:-)

Skrevet

Svigermor sa han hun var sikker på at jeg skulle ha tvillinger i uke 12, hun mente jeg var altfor stor til kun å ha en...

Skrevet

ca i uke 8/9 kunne de nærmeste se at det var litt ekstra "fett" på magen, mens andre begynte å se det såvidt i uke 13. Nå i uke 17 synes det VELDIG godt, og det er ikke lenger mulig å skjule det....Jakkene mine passer ikke, buksene passer ikke, og jeg har begynt å få blikk mot magen av foreldre(jobber i barnehage) som ikke helt tør å spørre ennå...:)

Skrevet

Dette er nr. 2 for meg. Den nærmeste familie behynte vel å lure når jeg var i uke 16, men på jobben var det ikke før i uke 20 at jeg fikk spørsmål fra kollegaer.

Skrevet

er 16+6 å ingen ser det på meg enda:( Håper magen kommer snart!er ikke mange som tror på at jeg er gravid..

Skrevet

man kunne se det hvis man visste det i uke 13 eller deromkring. Fra uke 18 ble det tydeligere, og nå er det ingen tvil (23+6).

Skrevet

Jeg er nå 22+2 på vei og det synes godt... Det begynte å synes på meg allerede rundt uke 11-12. Dette vil jeg tro har sammenheng med kroppsfasong og str. i fra før. Enkelte vises det aldri på (jeg misunner dem litt...) mens andre vagger avgårde som meg....!

Skrevet

med meg viste d på allerede i uke 8. da var jeg stooor... jeg har bilde på siden min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...