Gå til innhold

Er dere sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg hvor mange av dere er sjalue, og hva skal til for at du skal bli sjalu?

Syns det kunne vært morro å hørt litt om det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æh, sunn sjalu tror jeg..... Gjør meg ingenting at mannen min flørter litt, men det finnes jo en grense..... :-))

Flørting er sunt for kropp og sjel!!! :-)

Skrevet

Jeg er svært lite sjalu, i forholdet til mannen min. Men han har aldri gitt meg noen grunn til å bli det heller. I forhold der jeg er usikker kan jeg bli sjalu, men stort sett har jeg hatt grunn til det. Når en kontrollerer og er sjalu uten grunn, har en et problem.

Skrevet

Finnes ikke sjalu.. Hører ofte at jeg grenser til det likegyldige..

Men hvorfor skal jeg være sjalu.. det er jo ingen som går ut og spiser pølse, når dem kan få biff hjemme..

hahaha.. :P

Nei, men seriøst.. er ikke det.. Om man er veldig sjalu så tror jeg at man må jobbe en del med seg selv.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke sjalu. Min kjære har fx noe av det mest sexy på 2 bein som finst (gutta sin kommentar, ikke min) til sekretær. Plager meg ikke.

Men det jeg synst er litt irriterendes til tider er at alle er litt småforelsket i han. Til og med venninnene mine. Har jeg besøk av de og han kommer blir jeg luft. Og ser hvor anspent og fjetrete de blir.

Skrevet

ikke sjalu med mindre det er grunn til sjalusi. men da er det jo en annen sak. ellers må jeg le, men blir irritert også over hvor sjalu mannfolk kan være. over de MINSTE ting... :(

Det må være kjipt for de da, å klikke for eksempel for at en kamerat gir deg en klem :P

Skrevet

vel sjalu å sjalu.. er sikkert det. blir litt sjalu på søstra min som får så mye oppmerksomhet fra min bestemor, som ikke en gang har gratulert meg med baby... føler det er meg det er noe galt med da..

mannen min gir meg minimale grunner å være sjalu, har nå ennå ikke vært det.

ble en gang sjalu på dib her (!) - men det var mer sårt sjalu, å det trenger jeg ikke rippe så opp i nå da..

men ellers, så blir eg ikke så mye sjalu til vanlig, kan komme en å annet tilfelle der jeg føler meg urettferdi behandlet, og er sjalu på dem som ikke trenger å ha mine plager.

Skrevet

Var sjalu i de forholdene før jeg møtte mannen min..(var i 2 lange forhold)

Tror det grunnet mest på usikkerhet og at jeg FØLTE på meg at noe ikke stemmet..noe som var sant i begge tilfellene...

Jeg gjorde ikke stort, var bare nysgjerri og spurte da de fikk sms og veide ordene de sa da jeg følte på meg at noe ikke stemte..

Med hen jeg er gift med nå føler jeg meg trygg og sikekr og har ikke noe vonde følelser slik som jeg hadde i de forrige forholdene..

Skrevet

blir nok sjalu noen ganger, mere før enn nå... Men er sjelden jeg blir det ja

Skrevet

Nei er ikke sjalu.. vet akkurat hvor jeg har mannen min...

Er ikke sjalu når det kommer til familie heller.. Men en smule sjalu på min veninne som traff mannen sin (som er styrtrik) men har funnet ut at kjærligheten som meg og min mann er mer dyrbar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...