Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg fryser i hele kroppen og har veldig ømme bryster!!! Jeg er livredd for å være gravid!!!! Kan man kjenne slikt allerede en uke før ventet mens????
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hva betydde det? Ja eller Vet ikke?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Kjente du det så raskt??? Altså, kun en uke etter samleie??? Ååååå *grine*
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde ømme bryster og vondt i magen bare dager etter at jeg ble gravid. Skjønte ikke da at det var grvid jeg var og ikke bare premenstruell, men skjønte tegninga da jeg gikk en uke over tiden. Ble også veldig fort veldig trøtt.
Frk. Vable Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Aller første gangen jeg var gravid hadde jeg ømme bryster ihvertfall en uke før ventet mens. Jeg trodde nemlig alt var ok, siden jeg hadde ømme bryster før mensen også. Men joda. var gravid!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Ja, ømme bryster bare dager etter befruktningen. Men jeg tenkte ikke over det før etter positiv test.
RundLurt? Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 jeg og kjente det før en ukes tid før mensen skulle komme alle tre gangene, faktisk tror jeg at jeg ble kvalm i det øyeblikket soldaten traff egget!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Joda..Ser bra ut for meg dette her ja....:-/ Takk for alle svar uansett, natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå