Gå til innhold

testet idag med strimmel fra billige tester...lurer litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle liksom vente jeg da men klarte ikke å bare måtte teste idag. Jeg har fått det helt bestemt opp i hodet mitt at jeg er gravid....de to forrige gangene jeg var det hadde jeg også samme bestemte følelse. Jeg har ikm 30 sept. testet idag å var bombe sikker på at det ville slå ut men neida...satt å så på strimmelen å syntes jeg så en svaaaak strek til...hehe men fant ut at jeg må være gal. Så gikk det kansje et kvarter å jeg klarte ikke slå meg til ro med resultatet å tok derfor en ny test i samme gamle tisset i koppen....absolutt ingen strek. Som den utolmodige sjelen jeg er måtte jeg rote opp i søpla igjen...nå 4-5 timer siden jeg tok testene for å se på den første testen igjen....å hva ser jeg jo en tydelig strek!!! hjertet banker å jeg roter frebrilsk i søpla etter den andre strimmelen....ingen strek...huff. Jeg høres sikkert gal ut hehe. men spørsmålet mitt er kan det være at den andre strimmelen ikke slo ut siden urinen var litt "gammel" å kansje noe av disse stoffene hadde synket til bunns da jeg testet med den strimmelen...var ikke morgenurin heller dette så det er vel uansett for tidlig til at det slår ut....noen med erfaringer fra disse strimmelene? kan jeg ha et ørlite håp når testen er så mange timer gammel...:) herregud så gal å opphengt man blir i disse stunder med prøving å testing....:) blir veeeeeldig glad om noen gidder å lese og svare hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke lese av resultatene så lenge etterpå - da de kan være misvisende. Eneste rådet mitt er å ta en ny test om noen dager, hvis tanta ikke kommer, og da med morgenurin :o) Krysser fingre for deg.

Skrevet

For å putte deg "ned" igjen litt..

Så er det nok lurt å ikke sjekke dem igjen etterpå, vertfall ikke etter så lenge=)

men kjenner til den der "BARE MÅ" hehe... vanskelig.

Men alikavel så erdet jo vanskelig å tro at det skal bli en klar tydelig strek om det ikke er noe hos deg=)

Så det eneste gode, fornuftige svaret jeg kan gi deg er: test i morgen=)

Sorry... sikkert ikke dette du ville høre=)

Skrevet

hehe neineienei det var ikke det jeg ville høre...men likevel helt klart det jeg bør høre...herregud jeg blir nesten flau når jeg tenker på hvor skrudd man kan bli :) men men det er flott at man har slike forum man kan dele sine tanker med da:) hehe... jeg leste bruksanvisningen da...men tenkte likevel om og hvis:) jaja jeg får bar gå å legge meg å håpe på en klar strek med en gang i morgentidlig;)

Skrevet

Hehe... ja bare gå å legge deg=) tihi....

det skal vertfall jeg så er jeg en dag nærmere IKM!!

Lykke til i morgen, og håper her ligger et utbrudd av deg etter pos test=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...