Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 HEI Lurte på hvor stor bergen døvesenter er? Hvor mangen gjester var det hos deg? Er det fint lokal? Nytt? Hvor lenge kan man ha festen til? Har du noen bilder?
Happy H Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 ingen bilder endå, men kan legge ut når vi har fått nokken. det e plass til å dekke til 80personer, og lokalet kan holde ca 100gjester. Døvesenteret e jo et gammalt herskapshus, så stilen e der etter. Mye bedre enn et klubbhus, og veldig koselig syns eg. men litt gammeldags stil om du skjønner ka eg mener. den dagen vi såg på lokalet va d dekket til fest der så vi fikk sett kor fint d kan bli. vanskelig å inntrykk av tomme lokaler. du kommer først inn i en liten gang og videre inn i en hall. deretter inn i lokalet,så d e ganske god plass for gjestene å bevege seg på. stort kjøkken for de som skal lage mat med d meste av ustyr. de har glass, fat, bestikk o.l til 100personer der. festen må avsluttes kl2. for oss va d helt perfekt,sjøl om flere av gjestene gikk videre på narchspiel. men meg og mannen va klar for å ta kvelden då, hvertfall eg..hehe.. sjekk ut denne nett siden; http://www.bgds.no/
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 takk for svar, skal ringe de så snart vi finner dato Håper du vil vise oss bilder når de er klare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå