Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 JEg tåler ingenting!! BAre jeg ser noen på skravle som forteller at de har født å at det ble en velskapt jente/gutt, renner det fra øynene mine!! Må jo være full i hormoner, trodde jeg var gale nok i sv, men dette er jo 100 ganger verre!!! Tørr nesten ikke ser på tv med andre. Når jeg ser på jordmødrene griner jeg som bare det!!! BAre et lite ord de sier får meg til grine!! Offameg!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Er tilogmed sanger jeg ikke kan høre på!! GRiner jo for ingenting!! HI
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Tro meg, du er ikke alene! Jeg blir så fort rørt jeg også, iallfall alt som har med fødsler og slikt å gjøre. Og jeg klarer ikke se på eller høre om at unger har det vondt. Får helt vondt langt inni sjela..
Synne&TheTerminator Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Veet!!Åsså alle de you tube greiene folk setter ut om barn som har det vondt! Feks den babyen med den hudsykdommen, å den lille jenten som ikke klarte å gå lenge, å det sto en gribbe bak å ventet på at hun skulle dø...Helt grusomt!å jeg klarer ikke holde meg heller så jeg går jo inn på sidene!Dumme meg=( Jeg som er hi...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Ja, jeg har sluttet å se på sånne linker, klarer det ikke...
En liten mamma Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Huff, jeg kjenner meg igjen! Tårene triller for ingenting. Min kjære flirer av meg -griner du nå igjen sier han. Nei, hikster jeg. Reklamer, tv-program, sanger, når gullet mitt griner, fødselsannonser, hva som helst kan skru på fossen. Skikkelig teit, men sånn er jeg blitt! Håper det roer seg litt snart.....
Mamman til M&E Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Hehe, akkurat som meg du :-) Griner for alt, Kjekke ting og triste ting, kjempefølsom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå