Gå til innhold

Hvor sent før du testet positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å høre om glad-historier om du har testet negtaivt tidlig, men positivt senere. Og hvor seint?

IKM mandag 24, neg. test den morgenen, ingen symptomer eller typiske tegn på TR.

Takk for svar fra utålmodig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. Du og jeg er i samme båt..hehe..

Jeg hadde IKM 23 sept og har testet, men som ventet, negativt. Har heller ingen symptomer på verken det ene eller det andre..

Dette var vel ingen glad-historie, men vi vet jo at vi ikke er alene hvertfall ;)

Skrevet

Forrige gang gikk jeg 3 dager over IKM før jeg fikk positiv test....

Skrevet

Forrige gang tror jeg at jeg ventet et par dager.... men skjønte ikke/trodde ikke at jeg var gravid. Kun at tr. ev. plutselig hadde bestemt seg for å komme sent..... :)

Vi hadde jo begynt å planlegge barn, men det var rett og slett ikke i tankene mine, før tr var 2-3 dager for sen. Da jeg testet var den svaaak positiv. Samme noen dager senere. Fikk legetime og bekreftet etter gu at jeg var gravid. Testet ikke noe mer.

Hadde ikm i går, testet men den var negativ. Jeg har hatt en del mensmurringer (typis før tr), men ingen tr enda... men hun kommer vel :(

Håper for din del at du er gravid da :) Husk at noen bruker tiiiid på å få opp hcg-nivået i kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...