Lillegull2008&2010 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Vi skal kjøpe voksi/dunposer til prinsen vår som blir født i februar. Har sett på voksi.no og sett fin poser der, men har hørt rykter om at der litt kjipt å ha sånn pose med knytinger. og når vi så på den olderwalden posen på barnas hus idag så det ut som babyen kunne falle langt nedi den den var så lang.. noen som har erfaringer med disse? og vet hvilken som er best?
tudeluuu Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg brukte bare voksipose til nr 1, men når det ble kaldt nok til at han trengte det, så var han allerede 4 mnd, og trengte ikke å knytes til de aller minste barna lenger, og da var det bare 3 knuter, og ikke noe stress. Fungerte veldig bra synes jeg! Bruker den enda til han! Men har kjøpt en Oldenwälder dunpose til nr 2, som kommer i februar, og damen i butikken viste meg hvordan den skulle "danderes" til en liten en.. Man dytter liksom enden opp i posen, hvis du skjønner hva jeg mener, så ungen vil ligge stille i toppen, ikke noe problem. Kan ikke si hva jeg liker best, men valgte å kjøpe en dunpose til nr 2, iom at voksiposen er dyrere (fikk jo dunposen til nedsatt pris på barnas hus). =)
Lillegull2008&2010 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 kjente på begge posene idag, og voksi posen virket så mye tyngre enn den dunposen.. men synes de nye voksiposene er mye penere. men det må jo være litt praktisk også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå