tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Skulle hatt mensen for ca to-tre dager siden. For to dager siden kom det syserødt slim når jeg tørket meg og jeg tenkte at nå kommer`n, men nei ingen tegn til mensen og heller ikke den vanlige magevondten. Må legge til at jeg aldri har opplevd dette før, når ikm kommer så er det ingen tvil. Er det noen som har opplevd dette noen gang? Håper jo at det kan være tegn på graviditet...men har ingen symptomer på noe som helst. Noen som vet?
2prinsesserogbim Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 kan vere ein festeblødning kanskje???
Me&Mine Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde d slik da jeg var gravid sist =) d var en festeblødning. Håper d sitter en liten spire i deg du får ta en test! =) Lykke til!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Men jeg leste nedover på siden her og da sier folk at en festeblødning ikke skjer lenge etter el. Er jo langt etter el jeg i så fall.... oj..nå kjente jeg at jeg begynte å håpe litt!!! Får teste om noen dager da kanskje..
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 oj beth_liss nå ble jeg glad! Håper det er det same for meg da!! men hvor lenge ventet du etter den lille blødningen med å teste? Føler liksom det ikke er noe vits å teste nå for det er så få som får utslag, og da blir jeg kanskje bare lei..
Me&Mine Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Festeblødningen kan skje de dagene du egentlig skal ha mens. Det sa legen min da jeg spurte hva jeg hadde. Han sa att d er forskjellig fra person til person Jeg testet positiv fire dager etter IKM ;-) med en billigtest!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 gøy!! da er jeg skikkelig håpefull og håper at tanta har snudd i døra! Gleder meg til å teste om noen dager, tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå