Gå til innhold

Hva skjer?

Håperpåønskebaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 år, snart 19, vekten har vært noen lunde stabil (pluss/minus noen kilo).

Jeg har netopp skiftet fra p-piller til minipiller (planlegger å begynne å prøve å bli gravid om 10-11mnd, har ikke barn fra før).

I det siste har jeg merket at brystene har blitt større..

Er dette normalt? Hvor lenge vokser di normalt, sånn utenom svangerskap da...

Har i senere tid også hatt noe smerter i forbindelse med samleie, eller rettere sagt, etter samleie.. Hva kan dette komme av, er det flere som har det slik?

Ble mye dette... Beklager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på du ikke er gravid da? Har du tatt mini-pillen som du skal? Den skal du jo ta på likt tidspunkt hver dag. D hadde iallfall ikke passa meg. Har problem med å huske å ta vanlig p-pille innenfor tidsgrensa jeg.

Skrevet

Det har jeg, og har tatt graviditetstest ca 8 dager etter ventet menstruasjon... (har mistet mensen etter at jeg begynte med disse, men legen sa at det var normalt da jeg pratet med dem på tlf)...

Er bare så frustrerende å ikke vite..:(

Skrevet

*dytter*

Ingen andre svar?

Skrevet

Vanskelig å si, da.

Hvis du har tatt test og den var negativ, er det jo rimelig sikkert at du ikke er gravid. Du får ta en til om noen dager for sikkerthets skyld.

Ellers kan det jo skje ting med kroppen når du bytter p-pillemerke siden hormoninnholdet ofte varierer.

Har dessverre ikke noe bedre svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...