Gå til innhold

Bekymret for samboeren min


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min holder på å bli syk, sikkert influensa.

Har gått og hanglet i noen dager nå, og det ikke bedre, tvert imot.

 

Huff, er to dager på overtid nå og bekymrer meg sånn for hvordan det skal gå dersom samboer er syk når fødselen starter :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at ikke det er noe gøy, men vær glad det er han.

Jeg har fått influensa selv, og har termin i dag..... Hjelp! Får håpe jeg går noen dager over, for nå har jeg mer enn nok med å være syk. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå om noe skal starte nå. En fødsel krever at man er frisk.....

Skrevet

Ja, sant det anonym.

 

Du får ha riktig god bedring, håper du blir frisk til knøttet kommer :-)

Skrevet

jeg tror nokk, at når du setter i gang å føde så kviknern nokk til, sånn som fulle folk gjør viss det plusselig ser politiet :P heh ;)

Lykke til ;)

Skrevet

Du får bare pleie ham så godt du kan og håpe han friskner til snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...