Spirevipp med go`gutten Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Samboeren min holder på å bli syk, sikkert influensa. Har gått og hanglet i noen dager nå, og det ikke bedre, tvert imot. Huff, er to dager på overtid nå og bekymrer meg sånn for hvordan det skal gå dersom samboer er syk når fødselen starter :-(
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Skjønner at ikke det er noe gøy, men vær glad det er han. Jeg har fått influensa selv, og har termin i dag..... Hjelp! Får håpe jeg går noen dager over, for nå har jeg mer enn nok med å være syk. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå om noe skal starte nå. En fødsel krever at man er frisk.....
Spirevipp med go`gutten Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Ja, sant det anonym. Du får ha riktig god bedring, håper du blir frisk til knøttet kommer :-)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg tror nokk, at når du setter i gang å føde så kviknern nokk til, sånn som fulle folk gjør viss det plusselig ser politiet heh Lykke til
Krokodillemor Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Du får bare pleie ham så godt du kan og håpe han friskner til snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå