Dailis Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Fikk brav i dag i posten om at guttungen har det. Han klager og over vondt i beina, og har en kul på halsen... Redd...
Sentralstøvsugeren Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Mellomsten min hadde det....viste seg å være laktoseintoleranse....kul på halsen kan bare være en infeksjon i kroppen så lymfekjertlene hovner....
Ella28 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Dette må du ta opp med legen din tror jeg. Lav blodprosent kan sikkert komme av flere ting,er ikke verdt å spekulere på det her inne vel?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ikke ta noen sorger på forskudd, at vi her inne skal sitte å si hva det KAN være vil bare skremme deg.. Kan være så lite som at han er litt småforkjølet og har fått i seg for lite jern i det siste Om legen tror det er noe alvorlig så vil han kalle dere inn for flere prøver. Hva lå blodprosenten på?
Dailis Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Han har fått inkallelse til flrer prøver. Det stod ikke hvor lavt det var, bare at det var veldig lavt. Selvsagt skal jeg sjekke dette med legen, men jeg ble bekymret når jeg åpnet brevet og lurte på om noen visste noe. Det hører med il historien at de har mistenkt kreft på han tidligere, og han skulle sjekkes nøye, derfor denne prøven og da påfølgende brev. Men han fikk omgangssyke dagen etter prøven var tatt. Kan dette ha noe å si?
Dailis Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Noen andre? (ja, bekymret mor...har vært så mye med denne gutten......)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Da er det vel leukemi de har mistenkt da? Skal krysse fingrene for han og dere jeg, det går nok bra!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå