chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Heisann dere=) Hvordan går det med dere? Jeg skulle i dusjen nå og når jeg tok av meg sokken var der en svokk på leggen... hmmm, for stramm sokk!!! Hovne føtter... DET er lenge siden jeg har hatt det. Og av og til etter dusjen ser jeg på arrene mine (silikon) og streifa borti en brystvorte.. AAAAAUUUU det ilte gjennom puppen!!!! Altfor tidlig dette, kommer til og tørne innen IKM jeg=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2007 dytt!!!!!!!
løveprinsen <3 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hohoy... Så spennende. Når begyner du å teste da. Gud så deilig om du er gravid nå da.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Ja det hadde vært himmelsk!!! Jeg begynner sikkert å teste søndag lr mandag...(eller lørdag) hehe.... Leste her en plass om billigstrips.. 6 dager ette EL eller 6 dager før IKM kunne de slå ut positivt!! Herregud... er så utålmodig... Hvordan går det med deg da?? Kunne vi ikke alle vært gravide nå??
Hera83 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Heisann! Symptomer ja... Jeg tolker egentlig alt som et symptom jeg da. Hehe Jeg har hatt øm brystvorte (ja, bare den ene!) siden EL omtrent, så det har nok ikke noe med en eventuell graviditet å gjøre. Men, i dag hadde jeg vondt i hele puppen??? Også er jeg oppblåst og svimmel. I går kveld begynte noen murringer, kjentes ut som jeg skulle få TR hvert sekund. Har hatt litt av det i dag også, men ikke så altfor mye. Det var symptomene foreløpig!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Hehe, ja vond storetå går sikkert også inni symptomlista mi snart viss ikke noe skjer=) Nei nå skal jeg krype til køys så snakkes vi og håper vi snart er tjukke å go=)
Hera83 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Hehe ja, jeg sa faktisk det til samboeren min i går. Får jeg vond storetå er det voksesmerter, ergo graviditetstegn.. Hehe! Blir ganske rar i hodet av dette altså! Hadde ikke hatt noe imot å bli tjukk av den grunnen. God natt da chick!
kruttmus Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg er også blitt hoven i føttene! Eeeevig symptomjakt dette! hehe:) Men Chick, jeg har også silikon..og lurer da på om det har noe å si ift ømhet osv? Vet du noe om det?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2007 Heisann kruttmus=) Sov nok søtt når du skrev=) Vet så lite om det at jeg kan ikke svare deg skikkelig..... En venninde av meg var gravid å KJEMPE øm i puppene, hun har og silikon. Tror det er mye fra person til person... jeg merket det da jeg var gravid=) Kjenner du ikke no da?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Hehe...chick Du er morsom! Er ikke helt på symptomjakt ennå jeg da Vet jo ikke helt om jeg faktisk har hatt eggløsning ennå Haha... Men som sagt, i mangel på el-tester har jeg tempet de to siste dagene. Og tempen er i alle fall på vei oppover! Fra 36.38 igår til 36.49 idag! Og pleier vanligvis ligge på 36.1/36.2 før eggløsning! Skal måle igjen i morra ogs se da
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2007 Heh.. er jeg?? Takk=) hehe..=) Håååper du har EL og hååååper du blir gravid nå!! Jeg har vert på besøk hos en ganske gravid venninde nå..6-7 uker til termin=) Å det er sååå kozlig å se, håper jeg snart får følge etter å snart ikke passer i klærne mine lenger.. hehe..(da kan jeg spise sjokolade uten dårlig samv og) Men du turbo?? Du må jo bare dra med sambo og ha litt sengehygge nåda?=) Jeg verker forsatt i magen... som noe knytter seg og ikke vil slippe.
kruttmus Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Nei, inne no:/ -I puppene i allefall! Men føler meg gravid på alle andre måter:p Har vEEldig mye utflod for tiden(sorry detaljene)! Hva tror dere det kan bety? At tr kommer snart el? Håper ikke d:(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. september 2007 Detaljer tåler vi=) Utflod kan jo tyde på svangerskap... jeg hadde vertfall mye av det når jeg var gravid de to siste gangene=) Får krysse fingrene for deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå