Gå til innhold

Stakkars silje (jordmødrene)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var ikke kjekkt at babyen ville komme ut nå... håpe virkelig at dette går bra etter å ha ligget der i sengen i 13 uker...

 

gleder meg til neste episode..

 

krysser fingrene for at det går bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, fikk tårer i øynene da hun ble kjørt vekk. Håper virkelig alt går bra med den lille!

Skrevet

Ja, fikk skikkelig vondt av henne.. Blir lenge til neste onsdag nå...

 

Men jeg syns de er så flinke og bevarer roen i kritiske situasjoner, betryggende å se:)

Skrevet

tror nok den lille må ligge en stund på sykehuset med tror ikke de hadde sendt dette viss det ikke gikk bra... men er spennende å ikke vite hva som skjer og at vi må vente en uke før neste episode..

Skrevet

håper ikke jeg får en så stor unge som hun. 4.5 kg... var jo stor liten en..

 

så det at de var flinke å beholde roen der ja..

Skrevet

Huffa meg, det var jo alt for tidlig!

Håper det går bra med lille babyen og resten av familien :o)

 

En virkelig flott serie :o) Tusen takk til alle kvinner og menn som har latt oss ta del i noe så nært og sårbart som fødsel!

 

 

Skrevet

 

Jeg vet det går bra... William klarte seg.

Skrevet

ja tusen takk.. er jo helt inspirerende.. er jo tårevåt hver gang..

Skrevet

det går vist bra med babyen, svigerinna mi følte med henne for hun skrev vist dagbok enten her eller på babyverden for de gikk gravide samtidig, å det var godt å vite syns jeg!

Skrevet

åh.. kjenner du henne? var kjekkt å få vite det ja.

Skrevet

litt nifst at det blir dødsfødsel neste gang :-|

Skrevet

ja.. håper ingen her inne får oppleve dette noen gang.. unner ikke min verste fiende den sjebnen en gang..

Skrevet

Jeg har opplevd dødfødsel ved termin.

Skal hoppe over neste episode...

Skrevet

JA henne er det synd på, men no sitter ho nok og koser med sin lille.... det går nok bra, det er jo en sånn good feel serie, som skal gjøre oss tryggere......

Skrevet

Ang jordmødrene på nett. Så de første to episodene på nrk.no, men nå går det ikke å se de der. Blir bare masse farger (blått, grønt...) hvor jeg kan skimte bevegelser bak. Men ikke noe ordentlig bilde!

Noen som vet hva dette kommer av, noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Mamma til prins og prinsesse.

 

dette var ikke kjekkt å høre.. har du det bra nå?

 

 

ja hu sitter nok å koser seg med sin kjære..

Skrevet

sønnen til sambo ble født i uke 28! veide 1172gr! de måtte være på sykehuset i 2 mnd etterpå!

men han er idag en frisk gutt! eneste litt kortvokst! så går nok bra, men stakkars altså:(

som sambo sa, han unner ingen det der! det var en tøff vei å gå!

Skrevet

chesna..

 

hei.. fungerer fint for meg..

 

hvilken spiller bruker du.. windows sin media player fungerer best hos meg..

 

det kan og være at det er stor pågang på sidene??

Skrevet

Jeg har også opplevd blå-grønne bilder på nett-tv ja, får ikke til å se den første episoden av jordmødrene som jeg gikk glipp av på tv. Men vet ikke hva det kommer av...irriterende.

Skrevet

hennes veide jo litt over et kilo fikk vi vite.. er nok en lang vei før de kan forlate sykehuset men det går nok bra..

Skrevet

Hvem var det dem prata om da, som kommer om i neste episode??

hun ene jordmora sa jo at det var et sjokk da ungen ble født og at det var død? Da ble jeg nervøs........ Fikk helt gåsehud og ble kvalm.

Skrevet

det vet jeg ikke. men tror ikke det er silje sitt barn.. er sikkert noen nye som vi ikke har møtt enda..

Skrevet

ja tror det er det neste episoden handler om. å det tror jeg blir litt vanskelig å se på.

Skrevet

ang Silje hørte jeg riktig at ho hadde vannavgang i 15 uke. har ikke sett på serien før i dag,men synnes det var det de sa!

Skrevet

Det går bra med Silje og barnet....den som føder et dødt barn er en ny en...

Gråter like mye hver gang jeg ser dette- men må jo se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...