jody Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 var ikke kjekkt at babyen ville komme ut nå... håpe virkelig at dette går bra etter å ha ligget der i sengen i 13 uker... gleder meg til neste episode.. krysser fingrene for at det går bra..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Uff ja, fikk tårer i øynene da hun ble kjørt vekk. Håper virkelig alt går bra med den lille!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Ja, fikk skikkelig vondt av henne.. Blir lenge til neste onsdag nå... Men jeg syns de er så flinke og bevarer roen i kritiske situasjoner, betryggende å se:)
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 tror nok den lille må ligge en stund på sykehuset med tror ikke de hadde sendt dette viss det ikke gikk bra... men er spennende å ikke vite hva som skjer og at vi må vente en uke før neste episode..
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 håper ikke jeg får en så stor unge som hun. 4.5 kg... var jo stor liten en.. så det at de var flinke å beholde roen der ja..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Huffa meg, det var jo alt for tidlig! Håper det går bra med lille babyen og resten av familien ) En virkelig flott serie ) Tusen takk til alle kvinner og menn som har latt oss ta del i noe så nært og sårbart som fødsel!
Firekids Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg vet det går bra... William klarte seg.
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2007 ja tusen takk.. er jo helt inspirerende.. er jo tårevåt hver gang..
marianne ogiselin Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 det går vist bra med babyen, svigerinna mi følte med henne for hun skrev vist dagbok enten her eller på babyverden for de gikk gravide samtidig, å det var godt å vite syns jeg!
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2007 åh.. kjenner du henne? var kjekkt å få vite det ja.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 litt nifst at det blir dødsfødsel neste gang :-|
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2007 ja.. håper ingen her inne får oppleve dette noen gang.. unner ikke min verste fiende den sjebnen en gang..
Firekids Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Jeg har opplevd dødfødsel ved termin. Skal hoppe over neste episode...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 JA henne er det synd på, men no sitter ho nok og koser med sin lille.... det går nok bra, det er jo en sånn good feel serie, som skal gjøre oss tryggere......
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Ang jordmødrene på nett. Så de første to episodene på nrk.no, men nå går det ikke å se de der. Blir bare masse farger (blått, grønt...) hvor jeg kan skimte bevegelser bak. Men ikke noe ordentlig bilde! Noen som vet hva dette kommer av, noen som har opplevd det samme?
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. september 2007 Mamma til prins og prinsesse. dette var ikke kjekkt å høre.. har du det bra nå? ja hu sitter nok å koser seg med sin kjære..
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 sønnen til sambo ble født i uke 28! veide 1172gr! de måtte være på sykehuset i 2 mnd etterpå! men han er idag en frisk gutt! eneste litt kortvokst! så går nok bra, men stakkars altså som sambo sa, han unner ingen det der! det var en tøff vei å gå!
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. september 2007 chesna.. hei.. fungerer fint for meg.. hvilken spiller bruker du.. windows sin media player fungerer best hos meg.. det kan og være at det er stor pågang på sidene??
velsignet med to Skrevet 26. september 2007 #19 Skrevet 26. september 2007 Jeg har også opplevd blå-grønne bilder på nett-tv ja, får ikke til å se den første episoden av jordmødrene som jeg gikk glipp av på tv. Men vet ikke hva det kommer av...irriterende.
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 26. september 2007 hennes veide jo litt over et kilo fikk vi vite.. er nok en lang vei før de kan forlate sykehuset men det går nok bra..
susemor666 Skrevet 26. september 2007 #21 Skrevet 26. september 2007 Hvem var det dem prata om da, som kommer om i neste episode?? hun ene jordmora sa jo at det var et sjokk da ungen ble født og at det var død? Da ble jeg nervøs........ Fikk helt gåsehud og ble kvalm.
jody Skrevet 26. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 26. september 2007 det vet jeg ikke. men tror ikke det er silje sitt barn.. er sikkert noen nye som vi ikke har møtt enda..
marianne ogiselin Skrevet 26. september 2007 #23 Skrevet 26. september 2007 ja tror det er det neste episoden handler om. å det tror jeg blir litt vanskelig å se på.
mamman til karen elisabet. Skrevet 26. september 2007 #24 Skrevet 26. september 2007 ang Silje hørte jeg riktig at ho hadde vannavgang i 15 uke. har ikke sett på serien før i dag,men synnes det var det de sa!
Anele&Solstråla Skrevet 26. september 2007 #25 Skrevet 26. september 2007 Det går bra med Silje og barnet....den som føder et dødt barn er en ny en... Gråter like mye hver gang jeg ser dette- men må jo se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå