Gå til innhold

Bare meg som ikke orker å se på jordmødrene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer bare ikke å se noen ha det så vondt som det er å føde. Får helt angst og flash-backs fra fødslene. "Knyte-beina-sammen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på.... er i uke 31 nå, og jeg hadde en helt forjævlig fødsel sist. Hvis jeg ser på det programmet så kommer jeg sikkert til å grue meg enda mer...

Skrevet

Jeg hadde nok orket, men har ærlig talt null interesse for det..

Skrevet

Elsker programmet! Få bare lyst på baby jeg da *sukk*..

Men neste episode er det vist en baby som er dødfødt. Vet ikke om jeg takler det så bra :-(

Skrevet

Kan trøste deg, spent, at min andre fødsel gikk mye bedre enn den første. Det er første fødsel jeg får flash-backs fra.

Skrevet

Ja, det er også en "bivirkning" fra programmet vil jeg tro - ny verpesyke, og det passer dårlig for meg. Skal ikke ha flere, snufs:-(

Skrevet

jeg må se det! fant ikke nrk og ble nesten desperat,hehe.. synes det er kjempefint å se et nytt liv komme til verden! hadde en fin fødsel sisr selv så får ikke noen vonde flashbacks av å se på det

Skrevet

Jeg følger aldri med på Greys Anatomy heller, men i går så jeg for en gangs skyld - og da var det selvfølgelig en dødfødsel.... Overhormonell satt jeg der og hulket... Nei det er nok best og skru av tv´n!

Skrevet

Funker helt omvendt på meg :) blir baby og fødesyk hehe,, syntes det var så fantastisk å føde! Kunne gjort det om og om og om igjen om jeg bare slapp å gå gravid hehe..

Skrevet

har ikke sett på noen episoder jeg. kan ikke. blir ås babysyk at halvparten hadde hvert nok:)

har du venninner som akkurat har fått babyer og jeg kjenner sjalusien smyge mot meg.. hehe. både da de gikk gravide og da de fødte.. og litt nå da som sitter med heeelt nye babyen:)

så kan ikke pine meg selv;)

Skrevet

Mamma til MieSofie: sånn føler jeg det også - misunnelig på de som er gravide også.

Jeg føler meg så tarvelig og skrudd fordi jeg er sånn. I går hilste jeg ikke på en av mammaene i bhg heller, fordi hun er høygravid. Hun var så pen der hun satt med den nydelige magen sin og kledde på gutten sin som snart blir storebror, men lusa meg ble bare så "misunnelig" der jeg stod at jeg helt glemte å hilse. Men fikk i det minste summet meg til å si hade. Uff, skammer meg fordi jeg er så tarvelig og smålig.

Synes det er så vemodig at jeg ikke skal oppleve dette eventyret igjen.

Skrevet

Du er absolutt ikke aleine! Første gang jeg så reklame for det fikk jeg en skikkelig tutebye med flash-back fra min egen fødsel (som jeg ikke egentlig husker så mye fra). I uker etter dette slet jeg med tanker om fødselen min. Velger å ikke utsette meg for dette.

Men det virker som om alle ser det...

Skrevet

hehe. ja sånn er det:) har ikke unngått dem da, men merker at det kribler inni meg ( spes rundt termin). iog lever meg liksom sååå inn i det:) hehe... men vi skal nok ha en til om en stund, så jeg får heldigvis oppleve det en gang tul ( tror jeg da):) det rareste er at jeg kan føle det så sterkt - at jeg vil være gravid igjen-, men jeg vil liksom ikke være det enda heller. for mie er jo ikke så stor enda:)

Skrevet

Gjør meg ikke noe å se på det nå, men hadde aldri gjort det mens jeg gikk gravid med Amalie. Da hadde jeg skikklig fødselsangst og verken ville se, høre eller lese fødselshistorier.....

Men noen av fødslene setter litt støkk i meg, siden jeg er gravid igjen, mendet gikk jo helt fint sist :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...