Gå til innhold

Ustabil mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det litt opp og ned om dagen. Her om dagen hadde sambo et "lite" utbrudd hvor alt ved meg var galt og han var ikke klar for flere barn. Det endte med at jeg ble lei meg og angret han plutselig på alt han hadde sagt. Han skjønte ikke hva han drev med. Det var ikke sånn likevel. Jo visst skulle vi få barn. Jeg var jo den beste jenta i verden. Er det mulig å være så ustabil?? Siden vi først hadde en slik utblåsning, så fikk jeg sagt mitt om hva jeg føler om å få barn også. Litt deilig. Jeg testet han litt i går og ble positivt overrasket. Vi holder på med en oppussing og vi diskuterte ulike løsninger. Så sier jeg (litt spøkefull) "Hvor skal vi gjøre av alle barna vi skal ha da?" Vet dere hva han svarte? "Vi kan jo bygge et soverom til der da." (Han var helt seriøs" :-) Jeg hadde forventet "Det går jo ikke" Eller noe i den sjangeren. Nei nå skal jeg slutte med å trå så forsiktig når det gjelder temaet. Han må rett og slett tåle å høre om at jeg ønsker meg barn. Han SKAL bli med å planlegge det. OG han SKAL glede seg.. Mulig at jeg er helt over-optimistisk, men jeg tror faktisk at han kommer til å gjøre det jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekkelt når sånne diskusjoner eller krangler blir personlige, og vi kritiserer hverandre.. Men som oftest sier vi vel ting vi ikke egentlig mener, basert på følelsene der og da..?

Veldig fint at han etterpå tok seg litt sammen og angret. Du må prøve å holde fast på de gode orda, syns jeg ; )

Det er så morsomt når de overrasker oss med å si sånne positive ting, og det var gøy å lese at han seriøst snakker som om dere skal få barn!:D

Vet selv at det går i en liten berg-og-dalbane, fra dag til dag, her. Noen dager er jeg superoptimistisk, og bare føler at nå skjer det snart! Og så neste dag er jeg nede, bitter på mannen som ikke gir meg det jeg vil ha (!), og motløs over alle magene jeg ser, og for å strø salt i såret leser jeg sider på bim om de som er gravide..sukk.

I det siste har jeg snakket mye om barn; nevnt det i tide og utide. Og får helt forskjellige reaksjoner. Noen ganger bare sier han navnet mitt i et sukk. Liksom "gi deg, da.." Andre ganger smiler han og "spiller med"..

Hold fast på de gode tinga han sier til deg, du!: ) Vær optimistisk!: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...