Leirha Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har som nevnt før ikke kjent liv de tre siste dagene. Dette sammen med smerter og blødninger idag gjorde meg, som det ville med de fleste, bekymret. Ringte legen min og han sa at jeg måtte ringe gyn.avd på sykehuset. Der fikk jeg beskjeden om å kmme med en gang. Da jeg kom bort ble jeg sittende i nesten 4timer før noen hadde tid. Men jeg er jo bare glad at noen hadde tid da. Fikk beskjed av legen som hentet meg at jeg absolutt skulle tatt kontakt med legevakten og ikke de. ( Hun var faktisk sur). ...Uansett, alt var visst bare bra! Blødningen og smertene var ikke noe å bekymre seg for, og den lille, som mest sannsynlg er en gutt, har det bra. Var veldig dårlig ultralydapparat der så det var ikke så godt å se noe. men hun hadde en til opplæring med seg så hun gjorde alt grundig og forklrarte veldig bra til oss begge. Hadde visst foranliggende morkake jeg og, så kjente best sparkene på sidene, og siden han har snudd seg litt var dette grunnen til at jeg ikke kjente så mye for øyeblikket. GLAD NÅ!
Belladonna med to gutter Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Så bra at alt ordnet seg!!! Jeg fikk streng beskjed om å IKKE ringe legevakten når jeg hadde no trøbbel, bare å ringe rett på fødeavdelingen! Jaja, forskjellige rutiner gitt!
<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 DET VAR GODT!!! fy søren kan tenke meg du var redd.... unner ingen slike fæle opplevelser. lykke til videre!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Så deilig at det er bra med dere da! Du gjorde det du fikk beskjed om. Er dermed internt i helsevesenet at de må rydde opp i slikt, og ikke overføre slike problemstillinger til pasientene! Synes du satt å ventet drøyt lenge. Ikke finn deg i det ved eventuelt behov ved en senere anledning. Hilsen Minni som jobber i helsevesenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå