Gå til innhold

Bli ny med KK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært med på "Bli ny med KK" eller kjenner noen som har vært det?? Jeg er blitt trukket ut til å være med. Gleder meg veldig, men lurer litt på om jeg får noe. Glemte å sprørre når de ringte i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende!!!

Trooooor (men er ikke 100 % sikker) at man får klærne!!

Gratulerer!

Skrevet

Hadde jo vært topp det!!! Gleder meg sinsykt. Blir deilig å bli dullet med en hel dag. Får jo ny frisyre og sminketips. Skal møte i Oslo kl 0900 og de holder på en hel arbeidsdag. det blir mors fridag fra jobb, mann og unger. Trenger det innimellom..

Skrevet

Tror seriøst ikke du får noe, typisk sånne å være litt "grådige"... De låner sikkert klærne... Kanskje du får noe sminke - evt. en pose med litt forskjellig... Så får du jo klippen evt. og litt tips (de mener vel det er bra nok...)=P

Men jeg vet altså ikke... hehe

Skrevet

Trodde kanskje at man fikk et av antrekkene.

Skrevet

ÅH! Heldige deg. Grattulerer!

Skulle ønske det var meg...

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Lykke til! Håper du koser deg. Jeg ville trodd at de gir deg noe ja. Jeg ville ikke gjort det "gratis", det tar jo sikkert en hel dag, pluss det er et populært innslag i bladet.

Skrevet

Mamma mener at i "gamle" dager når det var sånn så fikk man et antrekk ja. Men det er jo helt topp å få gratis frisør da. Regner ikke med å få noe, så da blir det en positiv overraskelse hvis de gir meg noe.

Skrevet

Hei !

Har jobbet i en av butikkene kk brukte låne mye av da (på slutten av 90 tallet) - Da var det hvertfall slik at de som hadde bli ny dag ikke fikk noe antrekk. Klippen og tipsene er jo gratis. Det vi gjorde som butikk den gang var å fotelle bli ny personen at det antrekket de plukket ut fra vår butikk kunne hun få 40 % avsalg på !

Skrevet

40 % er jo noe da. Blir spennende å se. Men en bra dag blir det. skla ha med min beste vennine på tur så da blir det en skikkelig jente-dag.

Skrevet

Jeg har vært med.......og gjør det aldri igjen!!!! Ikke gled deg for mye for å være litt gledesdreper.....de plukker ut klær og bestemmer helt sveis.....jeg fikk fjortisklær........ikke akkurat det jeg drømte om å bli avbildet i. Du får klippen og en lunsj i kantina....tøyet må du betale hvis du skal ha........

Skrevet

Det høres ut som det jeg egentlig har forestillt meg. De som har vært i bladet er jo blitt veldig fine da. Var du alene eller hadde du med deg noen? Hadde håpet jeg kunne ha med meg min vennine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...