Monajenten Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei i vei, men Lillestrøm er den mest usportslige klubben i hele Norges land! Tydelig hands bl.a., og blikket hans lyste "SKYLDIG" og likevel godter de seg. Hvem vil vinne en kamp på usportslig grunnlag? Bare det at de klarer å få to røde kort i forrige tippeligakamp viser også at de helt klart spiller grisefotball. Men hver sin smak. I dag sier jeg heia STABÆK!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Helt utrolig at det ble godkjent....faktisk rødt kort å rett ut den der!! Så enig med deg der:o) MEN er man patriot så svikter man ikke laget.Mye jeg ikke kan forsvare i det siste:o(. Og du monajenten....Tror du er enig med meg der *ler*?? Hadde aldri sluttet å rope BRANN BRANN du,om det hadde vært ditt lag?? Så trofast som jeg er sier jeg det igjen:LSK!!! Hilsen 100% Lillestrønjente:o)
Monajenten Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Superenig med deg der:) Skal man være patriot, så skal man være 100% patriot, så du skal få credit for den;) Og så BRA du kan se at de gjorde feil selv om du er supporter:) :) Lykke til, selv om jeg håper at Stabæk vinner;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå