asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg blør i ett sett! Hadde en syklus på kun 18 dager nå sist, og har hatt en blødning på 8 dager. Mye lenger enn vanlig. Så opphold i 3-4 dager (litt sporblødning da også) og nå fosser det igjen på andre dagen. Blir jo blodfattig av dette... Hva kan det komme av? Har spurt før, men nå håper jeg noen gidder ta seg tid å svare.. Jeg er skikkelig bekymra.
nr2-imagen:) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hmm.. venskelig å si.. Jeg villa hørt med lege hva det kommer av.. Sikkert ikke farlig
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Var hos legen på mandag, har begynt å blø enda mer etter det. Skikkelig frusterende, redd jeg ikke har EL eller at det er noe som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hei asjo & babyprinsessa;) Kan det ha vært en spontanabort? Selv hadde jeg en SA for litt over en mnd siden, hvor jeg blødde i 3-nesten 4 uker!! Veldig kraftig til å begynne med, gikk over i lite eller ingen blødning to-tre dager, så kraftig igjen...
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Tja.. tror ikke at jeg har vært gravid, har tatt tester hele tida.. Men skal aldri si aldri. Tror heller mer på teorien om ektopi, siden jeg alltid blør feks ved samleie.
Liaes Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 jeg hadde SA i uke 3,uten positiv test for litt over en mnd siden... Blodet fosset og vare vell litt over enn uke... Var helt ferdig etter ca 1.5uke... Hadde lav blodprosent og de vurderete på legevakta å gi med blodoverføreing siden jeg ikke kunne reise meg uten å holde på å svime av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå