Gå til innhold

bilder av den nye tattoen min :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow og Au sier nå jeg da ! Hva slags blomst er det ? Lotus ? Den v tatooen i ryggen ser avansert og tidkrevende ut. Har ikke så greie på tatoveringer, men det ser ut som det er ett veldig godt arbeide som er gjort. Og så liker jeg at det var i sort og ikke i farger :o)

Skrevet

tusen hjertlig, og ja det er en lotus blomst.

 

og ja den V tok vel ca 5 timer sammenhengende ;) fryktelig vondt, men vel værdt det!

 

skal ha to koi fisker høyere opp på ryggen og en del tribal rundt, gleder meg til hele er ferdig :D

 

skal ha alt i sort siden jeg synes det er penere enn masse farger som falmer :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...