Gå til innhold

hjelp, jeg har fått "melk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det var så tidlig .. er i uke 16. oppdaget det tilfeldig i går, eller samboeren min gjorde det.. hehe.. stakkars mann!

har hørt at det kan komme for så å forsvinne for så å komme igjen.. noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merket det i uke 19-20 selv, men det var jo liksom væske bare. fikk det på hendene når jeg smørte meg. Men nå i uke 22 har jeg ikke merket noe på noen dager. hørt at det er helt vanlig hvertfall

Skrevet

ja, det er i grunn ikke melk.. som i fargen.. det er mer vann-aktig! det var litt sprøtt,plutselig kom det.. : )

Skrevet

Jeg fikk samme! :) Spurte legen, var ikke noe i veien med det, hehe..

Skrevet

Jeg har også fått råmelk. Blank veske, og litt gult. har hatt det siden uke 18, og er nå i uke 24.

Jeg har overhode INGEN planer om å fortelle det til samboeren min. Redd han ikke tør å røre dem lenge. Håper han ikke spyr når han oppdager det. he he...

Har tenkt til å si.. Oj se der ja? det visste jeg ikke.....

Skrevet

det skjønenr jeg godt, for om jeg skal være helt ærlig så skulle vi liksom ha sex i går.. endelg orket jeg liksom en noen uker uten! og stakkars samboeren min begynte å kna meg på puppene.. og ut kom DEN spruten!! HERRGUD! aldri hvert så flau og lattermild noen gang! jeg visste ikke at det var melk der..

og for å si det sånn.. det blei med den knainga.. stakkars mann ..

Skrevet

beklager all skrivefeil.. det gikk litt fort i svingene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...