☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Vi fikk aldri til amminga så jeg begynte å pumpe å gi på flaske! Etter noen dager ble jeg helt utmattet ettersom jeg måtte sprengpumpe konstant for å ha nok melk til hvert måltid! Han får ikke tak på puppen så vi prøvde ammesjold av og til! det funka greit nok bortsett fra at han sovner på puppen før han blir mett! når han sovna putta jeg han i senga men da vokna han tvert og hylte, ville ha mere mat! Til slutt ble dette bare pes, måtte amme konstant! da mener jeg konstant! Så vi begynte med ertstaning! har i noen dager kun gitt han Nan og ikke pumpa meg ettersom melkesprenget ga seg som smått! Nå er puppene vonde, og det kommer nesten ikke ut noe når jeg prøver å pumpe!! kommer litt når jeg håndpumper bare! Har så vondt! Angrer sånn på at jeg slutta helt, vil så gjerne amme det jeg orker med sjold, og gi resten nan! Men nå er det jo nesten ikke noe melk! Og puppene er vonde!!! Dumme meg:(
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Kjäre deg ! Ikke vel lei deg eller ha dårlig samvittighet - jeg holdt på med nesten samme styret som deg -Tilslutt sa ammehjelpen på Riksen at det var bedre å gi erstatning . (jeg satt hos de å gråt mens vi prövde amme) Holdt på slik i 3 mndr . - Jeg mistet melken for jeg var så deprimert over at jeg ikke fikk det til - det gikk rett og slett på helsa lös ! - Da jeg nesten ikke hadde melk så var det jo bedre og "kose amme" det jeg kunne å så gi erstatning for å få henne mett !
Mulle :) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hadde det slik som deg.. Men fikk ett helt nytt barn og liv etter vi begynte med flaske...) Og til vonde pupper.. Ta deg en varm dusj og maser forsiktig samtidig som du spyler på puppene med dusjhodet.. Hjelper
☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Tusen takk! Trodde ikke jeg skulle føle meg så ille av å ikke få til å amme! Men jeg skal prøve å koseamme litt nå å se om han får i seg noe, så får jeg gi han erstatning som vanlig så han blir mett. Utrolig at ammhjelpen sa dere kunne begynne med erstatning:) de presser jo så sinnsykt! Bra det ordna seg for dere=)
☆Lille my* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Så flott:) Tusen takk for tips:)
Mulle :) Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Ja amming er bra.. Men mamming er bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå