dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki cecan24 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spire? TSA81 ****************************************************************
Me&Mine Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki cecan24 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 '''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp beth_liss 4pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81 ****************************************************************
2 nøster Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki cecan24 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 '''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) Angua*3pp*- IKM tidligst idag, senest uke 41(11okt)Varierende syklus. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp beth_liss 4pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
Giinaღ Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki cecan24 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 Giina - 1. PP '''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) Angua*3pp*- IKM tidligst idag, senest uke 41(11okt)Varierende syklus. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp beth_liss 4pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 ..............
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 ............
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 .............
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki cecan24 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 Giina - 1. PP '''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) Jinta_80 (utrolig nok ingen symptomer ennå - da MÅ det være noe på gang. Hehe) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) Angua*3pp*- IKM tidligst idag, senest uke 41(11okt)Varierende syklus. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp beth_liss 4pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå