Ella28 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg ringte og prøvde å si nei,og forklarte at aldersforskjellen er for stor,men neida,tror dere det hjalp? Han fikk forhandlet frem en annen avtale,det ble lunch i en by som ligger litt nærmere,istedet for middag og en hel kveld i Oslo. Så jada,da kommer han og henter meg kl.11 på fredag! Jeg har vært krystallklar på at det ikke er aktuelt med noe mer,men han hadde behov for å snakke med meg om noe,så når han gikk frem på en såpass ok måte,tenkte jeg at det vel ikke kunne skade. Ganske teit at ikke folk som er mer på min egen alder kan ringe meg på den måten og be meg ut,det var jo egentlig veldig smigrende:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Så koselig:) Blir du lei så skylder du på en veldig vondt hodepine eller sykt barn;) Masse lykke til, gleder meg til oppdateringen:D
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 ikke skyld på sykt barn eller hodeverk =) da skal han vel kurere deg, og da blir du ikke kvitt ham =)=) hehehehe neida... koselig da, du får det sikkert morro ;o)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Kult:) Jobber han på KOS eller? hehe;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Haha, det tenkte jeg ikke på! Dumme meg, hihi;) Skyld på menssmerter da, de kommer vel muligens hver måned, ikke stort han får gjort med det:P
Ella28 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Hehe...mistenker at jeg vil ende opp som en slags sjelesørger for en litt aldrende ensom mann...men vi får nå se. Kanskje han overrasker meg med en slående vittig humoristisk sans,og en fantastisk sjarme!!!
LizzyG Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Så stas!!! Er du nervøs eller? Er han kjekk til å være i 50 åra?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Så morsomt da, Ella! Uansett utfall, det blir nok en koselig lunsj uansett. Lurer på hva han vil snakke med deg om! Masse lykke til hvertfall. Gleder oss til å høre hvordan det gikk ;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Men hvor gammel er han da?
Ella28 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2007 Jada,han gjør det:) Nei,hehe tror "sykdomstrikset" ikke nytter når man har med en lege å gjøre nei!!!
Ett_øyelokk.... Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Hvor gammel er han da? Jeg bare lurer... =) Lykke til på daten!
Ella28 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2007 Jeg vet ikke,bare håper ikke han sier at han "falt for meg ved første blikk" eller noe sånt,da får jeg litt panikk tror jeg! Uff,nei,vet ikke hva han har for nor spennde å fortelle jeg...men jeg gir han da ihvertfall en sjanse da,og synes egentlig jeg er litt modig:) Ikke vært på noen "date" siden jeg ble alene for 2,5år siden!
Ella28 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg vet bare at han er over 50,noe mer detaljert enn det vil jeg ikke vite selv engang:)
Ett_øyelokk.... Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Ok, da skjønner jeg at du er "litt" i tvil..
Ella28 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. september 2007 Ja,jeg er ikke bare litt i tvil,jeg VET at det er uaktuelt med noe mer. Men det vet han,allikevel ville han gjerne møte meg,så det får være med utgangspunkt i at vi bare skal ha en hyggelig dag sammen. Vi jobber jo med det samme,så det er alltids noe å snakke om:) Jeg skal nok sørge for å ha en avtale utpå dagen som jeg må hjem til,så det ikke drøyer utover hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå