Gå til innhold

Endelig litt fremgang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter intens lokking med ny leke og oppmuntring fra meg, klarte jeg endelig å få Erica til å rulle fra rygg til mage i dag!! Hurra! Det gikk veldig fint, uten skrik som det har vært tidligere.

Men det var nok mest pga ny leke, at det gikk så bra. For det gikk bare én gang...

Tar det som et tegn på at all treningen vi legger inn har noe for seg, og at det går riktig vei i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Øvelse gjør mester, så det er bare å fortsette med treningen!

Skrevet

Så flink hun er!!!

Camilla gidder ikke dra med seg det ene beinet så her er det niks rulling fra rygg til mage!

Kanskje Erica kan lære Camilla hvordan det gjøres :-)

Skrevet

Det er jo kjempebra! Ingenting er bedre enn når hardt arbeid blir belønnet, og lille Erica har blitt så flink i det siste. Hun er helt klart på riktig spor nå, synes jeg ser litt fremgang hele tiden. Der kan du se - det var verdt å shoppe litt i dag også hehe.

Prøvde for øvrig å få Mia til å rulle med hjelp av ny leke jeg også (ble inspirert av hun fysiodamen på HS i dag) men hun ble bare sur og ville heller være banan og åle. Da så.

Skrevet

Så flott at hun begynner å få teken på det! Utrolig morsomt når man har jobbet med noe og ser at det går fremover:)

Sebastian sender en stor flinkjenteklem til Erica:)

Skrevet

Så flott da og så flinke dere er. Spennende og morsomt å se at det gir resultater. Her liker vi også best å bare rulle over på magen og bli der. Kommer vel etter hvert nå.

Skrevet

Så flink hun er!!! Tar nok ikke lang tid før hun ruller masse.

Jeg driver også å øver med Adrian. Han har klart det før, men vil liksom ikke helt lenge. det kommer vel snart.

Skrevet

Så flink hun er :-) Det er moro å se at treningen gjør resultater. Og du er kjempeflink som ikke gir opp før hun har klart det!!

Skrevet

Så gøy at dere ser fremskritt! Stå på, Erica er i siget nå. Dere er også kjempeflinke. Det er jammen ikke lett å få til trening ol. i en ellers travel hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...