Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere stellebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig fra Småtroll 0-1 år, men ville spørre noen som vet. Hvor lenge bruker dere stellebordet? Jeg har et (fra IKEA) som det står 0-12 mnd på. Jenta er nå 10,5 mnd og allerede "for" stort for det... Bruker man mye stellebord etter 12 mnd?

Vurderer å kjøpe nytt da, men vet ikke hvordan det er med andre stellebord... er de også kun opptill 12 mnd? Føler uansett det er bortkastede penger ved å kjøpe ett nytt nå.. hm

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Jeg har et oppblåsbart underlag (til 30 kr eller noe sånt fra IKEA) oppå vaskemaskina! Det bruker vi fortsatt, og jentungen er 15 mnd!! ;-) Men nå dingler beina utenfor, så vi må vel finne på noe nytt. :-)

Skrevet

Kanskje det funker for barn som ligger DØNN i ro på stellebordet, men det gjør ikke mi i det hele tatt! Tipper hun hadde flydd utfor ;) Og jeg har også den oppblåsbare stellematten fra IKEA men har den altså på det lille stellebordet.

Skrevet

Har ikke brukt siden han var 6 mnd. Liten gærning ;o)

Skrevet

Har du stellet han på gulvet da eller? Vurderer egentlig å bare gjøre det sånn....

Skrevet

Min er 17 mnd og vi steller ham på matte på vaskemaskinen. Når vi hadde ham på stellebord på hans rom var han helt bajas, men inne på badet er han rolig og koser seg virkelig på "stellebordet". Tror han ble for kald på rommet sitt og når han kan ligge litt naken og kose seg i varmen er alt bare fryd og gammen:)

Må legge til at han er stort sett i hundre resten av tiden... sånn som kravler opp på stoler, derfra opp på bordet og sitter i fruktfatet liksom... så ingen rolig gutt fra naturens side, men når vi steller han ligger han stort sett stille:) Har alltid med seg en fikleting da, det hjelper:)

Skrevet

Først stelte vi han mens han lå på gulvet, men de siste 4-5 mnd har han bare stått mens vi har skiftet bleie (han er 14 mnd).

Skrevet

Vi bruker det stellebordet fra Ikea enda=) Hun er snart 20 mnd. Hun er altfor lang for det så bena henger utenfor

Men hun er en drøm å stelle, ligger helt i ro til vi er ferdig. Har prøvd å stelle henne på gulvet, men det likte hun ikke. Stortrives på stellebordet hun=)

Skrevet

jeg bruker det hver dag enda.. hun er 16 mnd.. du kan jo bare kjøpe en større stelle matte og ha den oppå en vanlig kommode eller noe.

Skrevet

Vi bruker fortsatt det stellebordet det står 12 mnd på fra ikea. Et som kostet 200 kroner og var best i test. Snuppa er 21 mnd, og vi bruker det daglig. Orker ikke ødelegge ryggen på gulvet..

Skrevet

Vi bruker fremdeles stellebord,og hun er snart 20mnd(!).... Ligger og titter på bok el. mens jeg skifter,og syntes det er veldig greit! Kunne av og til vært greit å skifte mens hun står,men skjønner rett og slett ikke helt hvordan jeg skal få det til....hun løper jo som en vind,og klarer iallefall ikke få vasket eller tørket skikkelig... hmmm,er det bare jeg som er rar, men hvordan får dere det til?? :-)

Skrevet

Vi bruker stellebord enda! Jenta er 14 mnd, og vurderte å slutte med stellebord for noen måneder siden da hun var helt turbo og nektet å ligge rolig. Men så gikk det over plutselig og hun ble helt stille og rolig under bleieskiftene. Vi prøvde gulvet, stående og andre lure ting - men det ble iallefall ingen suksess. Så vi kommer til å bruke stellebord en god stund til. (har et vanlig stellebord på et bad, og har en slik stellematte på vaskemaskinen på et annet bad).

Skrevet

Mi blir to i desember, og vi bruker stellebordet enda. Har vært perioder med skift stående eller på fanget, men kommer alltid tilbake til stellebordet etter ei uke eller to.

Vi har den oppblåsbare ikeamatten oppå en benk på vaskerommet, god plass til hun slutter med bleie der heldigvis.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...