Gå til innhold

svaaak positiv i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok ein test i dag tidli, den va veldi svak,men da va to streka.. (billigtester)

men tørr ikkje heilt å gleda meg endo, kjøpte ein clear blue digital i dag,som eg skal ta i måro tidli.. skal ikkje ha mensen før på lørdag-søndag...

men har ein del symptom.. verka i magen ette sex for 2 daga si, da gjorde eg sist og, trøtt,sliten,humørsvingninga,håve verk...

ka trur dåke??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri noen som svarer meg.. :( snufs.... ;-)

Skrevet

Tror nok du er gravid ja:-) En strek er en strek vettu ;-) Lykke til med testingen i morgen!!

Skrevet

Hei=)

Ikke vær lei så skal jeg svare så godt jeg kan=)

Jeg har aldri fått to streker på en billigtest=)

Og de sier (her inne har jeg lest) at en kan få pos billigstrips ca en uke etter EL... så om du har en strek extra på din test så vil jeg nesten GRATULERE=)

Typiske gravidtegn...=) Lykke til!!!

Skrevet

en strek er en strek!!!! Gratulerer da har du ett frø i magen!! Umulig for testene å slå ut på noe annet!

Lykke til!

Skrevet

tuuuusen takk for svar!!

håper så inderlig at den e positiv i måro og, men leste nere på sida her at da va noken som hadde fått ein "skygge strek" på testen,men fått mensen noken daga seinare...

hmm....

jaja, me får håpa på da besta!!:)

Skrevet

Jeg roper et forsiktig HURRA for deg jeg :) En strek er vel en strek uansett! Gratulerer, krysser fingrene for testen i morgen jeg!

Skrevet

Det samme har nettopp skjedd meg. Har ikm i dag, men testet på søndag og fikk da en svaaaaaaaaaak strek med billigtester. Testet igjen i går (tirsdag), og da var streken tydeligere! Så jeg tar sjansen på å gratulere deg med spire!:) Vi sees inne på 1.tri!!:)

Skrevet

Så stas om det stemmer. Jeg har IKM i morgen eller fredag. Testet i går (billig tester) og fikk bare en svak skyggestrek. Men nå er det håp. Skal teste i morgen tidlig. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte CB test. Lykke til!

Skrevet

testen var heilt positiv!! eg e graviiiiid!!;)

Skrevet

Gratulerer så masse! :)

Godt å se at jeg får følge av flere inne på 1.tri!

Lykke til, og kos deg i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!!!:) Kos deg med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

GRATULERER så mye=)!!!!!!

Kjempekozlig...

Skrevet

Så kjempebra :) Gratulerer så masse og lykke til !!!!!!!!!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen inn ¨på 1 tri =)

Skrevet

tusen takk alle sammen!!!!

lykke te med å bli gravid!

Håpe alle blir gravide no, så kan me alle snakkast på 1 trimester=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...