37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Fikk ikke helt sikkert vite kjønnet på ul. da vi var der. Men eh har studert bildene etterpå og da synes eg det ser ut som ei jente. Skal prøve å legge ut bilde, så får dere se om dere ser det samme som meg. Barnet ligger med bena fra hverandre og hendene foran ansiktet. Mellom bena ser eg dette (/)..sånn ca
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2007 Nå har eg lagt ut bilde
Krolla og Theodor Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Klarer ikke å se bildet ordentlig - er bare et sånt bittelite bilde. Er du sikker på at du har haket av for å la andre se bildene dine?
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Nei det hadde eg ikke gjort, men har gjort det nå. Takk for du sa i fra.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 hei. Ikke så lett å se, men viss det er de strekene der nede så tyder det jo på ei jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå