Gå til innhold

Noen som vet?


37 år og 5 barns mamma;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke helt sikkert vite kjønnet på ul. da vi var der. Men eh har studert bildene etterpå og da synes eg det ser ut som ei jente. Skal prøve å legge ut bilde, så får dere se om dere ser det samme som meg. Barnet ligger med bena fra hverandre og hendene foran ansiktet. Mellom bena ser eg dette (/)..sånn ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har eg lagt ut bilde

Skrevet

Klarer ikke å se bildet ordentlig - er bare et sånt bittelite bilde. Er du sikker på at du har haket av for å la andre se bildene dine?

Skrevet

Nei det hadde eg ikke gjort, men har gjort det nå. Takk for du sa i fra.

Skrevet

hei. Ikke så lett å se, men viss det er de strekene der nede så tyder det jo på ei jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...