Gå til innhold

Er jeg uvanlig eller som alle andre jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så gifte- og babysyk! Sambo er ikke på det stadiet ennå, og vil vente hvertfall 3 år (vi er i slutten av 20-årene). Jeg drømmer om navn på barna, barnevogn jeg vil ha, hvor jeg vil gifte meg, hvem vi skal be, hvor fint det blir med baby, hvordan barnerommet skal være etc.... Er jeg helt gal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om dere er i slutten av 20-årene er det vel egentlig på tide å begynne å tenke på sånt? jeg har det som deg, men jeg er bare 17! samboer er 22 og vi venter vår første nå i november:-) bedre tidlig, enn For sent sier nå jeg;) men det er jo helt klart viktig at begge parter er klare, uansett alder!

Skrevet

Høres ut som om du er som andre jenter og han er som mange mannfolk.... Livredd for forandringer... :oD

Skrevet

Syns du høres ganske normal ut jeg. Jeg har hvertfall hatt det sånn i mange år. Det er vel den biologiske klokka som tikker hos deg, som hos de fleste jenter i den alderen. :-)

Mannfolk er heldige de som ikke har den berømmelige klokka, og syns de har goood tid

Skrevet

Tror du er ganske normal jeg! Det du kan minne mannen din på er at mange ikke nødvendigvis blir gravide med en gang (finnes seff unntak da). Mange bruker både 6, 8 og 10 mnd, kanskje enda lengre tid på å få klaff. Forøvrig tror jeg man aldri blir helt klar sånn sett. Jeg er ikke klar for barn føler jeg av og til, og venter nr 2 til jul! ;0)

Det passer liksom aldri uansett, man må bare bestemme seg for at nå gjør vi det. Man finner alltid en unnskyldning for å la være, det være seg jobbsituasjon, økonomi, osv.....

Skrevet

jeg har aldri vert sånn. Hvem av oss som er normal er en annen sak...

Skrevet

Synes du høres ut som jenter flest jeg! Jeg har ihvertfall vært sånn, og får stadig inntrykk om veeldig mange drømmer om barn og å bli gift før samboeren gjør det. Jeg var nok litt før ute enn min samboer også, men han kom sakte men sikkert etter! Eller, ikke så sakte kanskje, her har det gått ganske fort i svingene, men nå er vi ihvertfall der begge ønsker å være :) Plutselig en dag kanskje samboeren din føler at han er klar før du aner ordet av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...