Zaratustra Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jenta på 6 mnd sover ikke på dagen. Fikk høre at dersom hun ikke fikk pupp om natta, ville hun begynne å sove på dagen. Er det sant? Hvordan henger det sammen? Hun er stuptrøtt og sovner nesten, men tar seg i det og skriker istedet....
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Høres helt usannsynlig ut..? Hvordan skulle det henge sammen da? Sover hun ikke selv om du går tur med vognen heller?
Zaratustra Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Takk Spetakkel (tøft nick forresten)! Det er det jeg ikke skjønner heller. Det var faren som var på helsestasjonen, så fikk jeg fri de 20 minuttene, jeg blir jo vrak snart. Han ble sur når jeg spurte og sa at det var det de anbefalte??? Det hender hun sovner når vi har trilla en time, men da orker jeg jo ikke å gå en time til og hun våkner med det samme jeg stanser vogna, men som regel ender trilleturene med at hun begynner å hylskrike når vi er lengst mulig hjemmefra og jeg må bære henne mens jeg skyver vogna..... Jeg orker ikke dette mye lenger og hadde virkelig håpet å få noen råd av helsesøster i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå