smågodt prinsessa Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hvor vanlig er det at de ikke vil sove om natten men kun om dagen? Han sover ca.6 timer om dagen... men om natten vil han ikke sovne før 5-6 om morgenen.. veeeldig frustrerende å sitte å vugge han i armene i så mange timer!! jeg er en nybakt førstegangsmamma som ikke kan så veldig mye.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg tror det er ganske vanlig. Hvor gammel er gutten din? I starten så har de ikke så mye formening om natt og dag de små, og de vil jo ha mat hele tiden omtrent enten det er natt eller dag. Mitt tips er å ha det lyst, litt lyd og aktivitet på dagtid og ha det mørkt og stille på kvelden/natten. Du kan ikke prøve å samsove litt med han da? Er ofte de bare trenger nærhet fra mammaen sin. Prøv å legg deg sammen med han, gjerne amme i søvn, det gjør ingenting når de er så små. Du får uansett ikke skjemt bort en nyfødt baby, de kan ikke få nok nærhet, kos og trygghet. Lykke til - og det blir bedre etterhvert!
Mamman til M&E Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Huff da, stakkars deg det hørtes slitsomt ut! Ville ha tatt meg en prat med hs jeg om jeg var deg. Kanskje hun kan gi deg noen råd. Masse lykke til, håper det bedrer seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå