Hiv o'hoi Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 flaskebørster!!! Har trålet hver eneste matbutikk her, finner ingen.. i babybutikkene så har de bare de kostene som har bust som en tannbørste liksom.. jeg vil ha de runde, med lange buster..om dere forstår.. hadde en før, kjøpt i oslo, men den er utslitt nå.. noen tips til hvilkene butikker man finner det i?
adelia*termin 18/10* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg kjøpte min i danmark, hehe.... på Bilka
It's all about me Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg kjøpte min i England, men har sett på Europris også.
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Kjøpte på Coop Obs...men det er 2 år siden...;o)
Hiv o'hoi Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 aha... Jeg får prøve europris da.. Coop OBS har det ikke her, merkelig, siden de har alt mulig annet dritt.. Apoteket har det heller ikke. Takk for tips!
♥Prinzessin♥ Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Tror jeg kjøpte på lekebutikk som hadde babyutstyr - eller så var det i en babyutstyrsbutikk. Husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå