Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 har en gutt på 6 uker snart, han sover i en kurv i sengen min. når kan man legge barnet i sin egen seng? og når er det vanelig å legge så små barn? Han våkner alt fra tre til fire ganger om natten å vil ha mat,dvs mellom 11 og 6.. hjelper ikke å gi han erstatning dt siste måltidet. noen tips?? blir veldig glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vår lå også i kurv, men da det begynte å bli trangt så flyttet vi han over i sprinkelsengen. Han la seg omtrent med oss de første 3 mnd. Da begynte vi såvidt med litt leggerutiner. La han først kl. 22, så 21 osv...Nå er han 9 mnd og legger seg ca. 19.30-20.00. Beggynner kveldstellet ved 19. tiden. Tror dette er veldig forskjellig, men synes det er greit å han noegenlunde faste leggerutiner etter 5-6mnd alder. Men så er det en overgangsperiode med skriking osv. da. Dette tar tid både med byssing, kos, pupp etc etc.....Dette funket hvertfall for oss og bayen vår.
Fire småtroll Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Vesla her har liggi i sprinkelsenga siden hun var 4 dager gammel hun! La bare et sammenrullet teppe rundt henne så hun fikk det litt trangt, lunt og godt, som småttingene liker det. Første 2mnd la hun seg sammen med oss, men regulerte det selv etterhvert. Sovna i kurven nede i stua i nitiden, og våknet ikke da jeg bar henne opp da jeg skulle legge meg.. Så da begynte jeg å legge henne opp i senga på den tiden. Nå legger hun seg ca halv åtte, og våkner en-to ganger for mat før vi står opp klokka sju om morgenen, hun rundet akkurat 4mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå