Gå til innhold

p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat hatt mensen,og skulle begynne på ett nytt brett i dag.Men i går hadde jeg glemt å ta den siste hvite tabletten på brettet...men det gjør vel ingenting? skulle vert fall begynne på det nye brettet nå,men klarte å miste den i vasken..Må vi bruke ekstra prevensjon da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo legge til at vi har veldig lyst på ett barn til snart,så jeg tenker at det ikke gjør noe om jeg blir gravid...hehe.Men er liksom ikke helt sikker enda....Dersom vi skal prøve på en til,er det dumt å slutte midt i ett brett da? Blir det mye rot liksom?! rare spørsmål det her...men jeg lurer...hehe

Skrevet

de hvite tablettene som du tar i mensuka er jo bare sukkerpiller. så de kan man godt hoppe over.

om du har mista første pilla på nytt brett går det 14 dager med usikkerhet.

skjønte ikke helt jeg tror jeg...

Skrevet

14 dager med usikkerthet? okei... Men jeg skrev etterpå at om jeg skulle bli gravid nå,så hadde det liksom ikke gjort noe.Har jo lyst på flere barn snart.... Men om vi skal skikkelig planlegge det her,er det vel lurt å vente til man er ferdig med siste brett?

Skrevet

jeg bare slutta da vi fant ut at vi ville... tror det var halvvegs på et brett....

er ikke farlig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...