Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Ønsker å ta med alkoholen selv, men vil gjerne ha servitører og kokker som står for maten. Noen som har erfaringer fra Vardeheim eller Skøyen hovedgård ( oppsal) ? Takker for svar
Millemor78 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vi hadde bryllupet vårt på Nordre Skøyen Hovedgård og var veldig fornøyde. I god tid før bryllupet kommer man på "samtale" med hun som er ansvarlig for stedet. Da setter man opp en tidsplan og lager huskeliste. De gjorde absolutt alt for oss. Dagen før leverte vi blomster, bordkort, drikkevarer etc. Vi hadde også laget et kart over bordet med beskjed om hvor vi ville ha blomsteroppsatsene og hvor bordkortene og lysestakene skulle stå. Alt ble fulgt til punkt og prikke. Det så nydelig ut da vi kom. Vi fikk god beskjed på forhånd om hva vi burde kjøpe inn - og det var til stor hjelp. Vi valgte å bruke stedets egen catering og maten ble supergod. Under selve bryllupsfesten gikk alt på skinner. Vi følte at vi kom og gikk som "gjester". Kakebord ble dekket og nattmat ble satt frem uten at vi behøvde å si fra. Verken vi eller foreldrene våre løp som strikkballer eller behøvde løfte en finger - vi kunne virkelig kose oss.
Ophelia & Jr. Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei Minnie3, Hvor mye betalte dere for hele moroa på N Skøyen? Vi vurderer også å feire den store dagen der...
hero3 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Hei Vi hadde bryllupet på Vardeheim,utrolig god service og mat. Der stiller de opp med kokk og servitører. Det koster 600- 700 pr pers,kommer an på hva du velger til hovedrett. Du får en meny,med forskjellige valg på forrett, hovedrett og dessert. har du spesielle ønsker er ikke det noe problem. Vi hadde spekeskinke/melon, hjortestek, is m/varme bjørnebær. Utrolig god mat. Dette kom på 665 pr pers. Alkohol kan du ha med selv, og de har en i baren hele kvelden. 665 inkl farris til maten, kaffe til dessert og kvelden, oppdekking med hvite duker, tøyservietter, blomterdekorasjoner til bordene, lys. Du kan selvfølgelig dekorere bordet slik du vil ha det selv. Jeg tok kontakt med blomsterbutikken og forklarte hva slags blomster jeg hadde brudebuketten, og hun lagde dekorasjonen utifra det. Jeg lagde en plan om hvordan jeg ville ha det denne dagen og de fulgte den etter punkt og prikke.... Utrolig service. Så jeg anbvefaler Vardeheim på det sterkeste.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Tusen tusen takk for svar jenter, da vet jeg at det blir enten Vardeheim eller skøyen hovedgård gitt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå