Karma! Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 jeg må ha ny vogn til bolla for hun er blitt for stor til baggen- i en alder av nøyaktig 3mnd- JA! 3mnd og 68cm lang huff hadde ikke beregna en Så lang unge :-p er jo knappe 160 selv .-o har brio kombi 06 og med dress og pose er det rett og slett VELDIG trangt- kan jo sette ho over i sports delen men er ikke så veldig gira på det! det er jo snart vinter og kaldt og så er ho jo så "liten" hehe, men har kommet fram til at det er det eneste valget jeg har (å sette ho i sportsdelen) men den vogna er jo så tung å j* så da vil jeg ha ei ny ei. derfor har jeg sett på et par vogner men klarer ikke bestemme meg- emmaljunga city cross- hørt masse bra om den men den er jo nesten lik den jeg har når jeg tar ut baggen TFK jogger twist- hørt litt om den både for og i mot- noen med erfaring?? mye koster den? Quinni freestyle comfort- den har jeg og hørt mye forskjellig om...
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Simo har veldig lange bagger. Jeg har ei på 4mnd og jeg bytter til sportsdelen i morgen, og skal kjøpe meg en Easywalker sky - uten bag.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg kan ikke si noe om de vognene du har nevnt her, men jeg kan anbefale en annen vogn til store babyer ) Basson Roma har kjempegod plass i sin vogn. Vi brukte den på vår store jente hele vinteren(hun var i tillegg født på sommeren) med Voksipose oppi! Kjempestor plass i den. Mulig noen av de andre her har like stor bag, men det kan jo sjekkes ut ) Lykke til!
fullrulleihuset Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde emmaljunga edge duo til jenta mi. Ho er født i beg. av sept og var stor. Brukte bagvogna hele vinteren med voksipose +++ og hadde god plass.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Av de du nevner ville jeg definitivt valgt TFK jogger twist. Den er ganske dyr, men kjøper du den komplett med bag og sportsunderstell så har du vogn i mange år. God kvalitet på de også, pluss at det er ganske mange butikker som selger de nå så du slipper å vente på å få den. Når du skal ha en vogn nr 2 er det ikke mye vits i å velge en vogn som er lik den du har. Quinny 3XL er det mange som har og har du en stor unge så er den ikke anbefalt. Ei venninne av meg kjøpte den og hun har en stor gutt (13 kg da han var 1 år). Og den velter for et godt ord og det er jo IKKE bra. TFK'en har stor bag og veldig god plass i sportsdelen. Og så er den veldig god å trille og tar liten plass sammenlagt. Selv har jeg OTH og er superfornøyd. Har ikke bagen så jeg kan ikke komme med noen brukertest av den. Og du bør vel ha bag en liten stund til når babyen din er bare 3 mnd. Og velg en 3-hjuling, det er en helt annen verden å trille enn 4-hjuling!! Kjøpte en simo kombi selv da lillemor var nyfødt og gudhjelpes hvor jeg har banna over den drittunge vogna. TFK veier vel rundt 10-11 kg (samme som OTH) mens de aller fleste kombi 4 - hjulinger veier rundt 20!
Karma! Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 noen som vet hvor mye den koster TFK jogger twist? finner det ikke på nette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå