2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Lykke til med fullmånen kl 21.26 i kveld kanskje den lille spiren deres kommer nå
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 håper det skjer noe nå ja, hehe bare jeg får med meg jordmødrene først så er jeg fornøyd hehe. litt spøk da hehe:D kommer den så kommer den............
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 ja hehe.. Ønsker jeg var like langt som deg da er litt lei i kantene nå =)
Krokka og prinsessa Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Takk,takk! Håpa verkeli den fullmånedn gjør susn!!!!
Aylinah Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Ja, 2 minutter nå jenter HAHA Lykke til hehe Sender fødestøv til alle som vil ha,jeg selv tror like mye på fullmåne som kanel og sex (det vil si NULL tro) hehe Men,tro kan flytte fjell sies det,så lykke til alle som en hehe
nr3 i september Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg er klar jeg...nå skal det bare starte =) Litt morsomt, for var på toalettet for noen minutter siden og da kom det blod på papiret. Kjenner ingen ting, men håper det er et tegn =)) Tar litt fødestøv og sender resten vidre til dere andre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå